A venit sfârşitul lumii, a şi trecut.


Am citit ieri seară ştire pe net despre efectele “sfârşitului lumii”, sfârşitul lumii de care zicea predicatorul ăla american, cum sunt şi mulţi alţii. Cică ăla a găsit foarte mulţi proşti care au crezut idioţeniile spuse de el şi au început să îşi vândă tot ce au avut.

Probabil sperau să ajungă în rai, sau dracu ştie unde. Aşa, deci nişte cretini şi-au vândut tot ce aveau şi au donat banii sectei pe care o conducea pastorul. Bănuiesc că acum aşteptau sfârşitul lumii fericiţi, dar ţeapă, că sfârşitul nu a mai venit şi pastorul a fugit cu banii.:))

Bravo ba băieţi, să tot mai fie pastori de genul ăsta şi cu campanii de acest fel. Mă gândeam să îmi fac şi eu o sectă a mea în care să găsesc nişte cretini să îmi doneze banii, spunându-le că le fac miracole sua naiba ştie ce la fac eu acolo, pentru că mai apoi să fug cu banii în Hawai sau in Insulele Virgine.

Dar prosti cei care l-au crezut şi am citit că şi în românia au fost câţiva care au pus botul la cele spuse de pastorul respectiv. Sincer, cu acel pastor nu am nimic, îl felicit pentru ideea de “afacere” care a avut-o. A găsit mulţi proşti care l-au crezut, care i-au dat banii. Acum pa şi puşi. Bravo lui.

Dacă lumea e cretină, cretină să rămână. Mă amuză să văd cum se dau unii de ceasul morţii pentru că a spus cineva, ceva anume. Bravo băieţi, ţineţi-o tot aşa.

 

14 comments

  1. Zilnic se trezeste cate un Nostradamus sa zica cand va veni sfarsitul lumii.Sper ca dupa ce trecem de 2012 sa se inceteze cu prostiile astea.

  2. Păi era o afacere, cică a făcut cam 100 de milioane doar pentru chestia asta iar acum e șocat că lumea mai există, cum am mai spus-o, unii au o afinitate pentru morbid că mai apoi sunt dezamăgiți că lumea nu se năruie în jurul lor.

  3. Nu era cumva pastorul ala de a dat foc la Coran, acu cateva luni … oricum umanitatea e de toata jena, atatea milioane chiar au pus botul la vorbele unui descreierat. Exact asa s-a creat si secta martorii lui iehova, un idiot a inceput sa zica ca vine sfarsitul lumii si doar cei din secta lor vor supravietuii, si astfel si-au craet secta lu peste prajit si s-au facut putrezi de bogati.
    Oricum ne mai amuzam unii pe tema asta,uite aici.

  4. caut adepti pentru a ma urma la viitorul sfarsit de lume, programat pe 17 iulie.

    doritorii sunt rugati sa ma contacteze pentru inscrieri. pretul este de “numai” 100 de euro de doritor

  5. @coolnewz, poate.
    @Dani, de ce sa merite bataie? Nu eprost ala ce cere, e prost ala ce da.
    @Kysarin, da, foarte trist. :))
    @Sergiu, greu de crezut ca se va inceta cu astfel de zvonuri.
    @Miru, chiar nu stiam, nu l-am vazut.
    @GiacomO, eu am auzit ca dupa data de 21 mai a disparut si nu mai este de gasit.
    @piticu, pai normal, sa nu ne grabim.
    @Jteph, pai ce face daca nu vine sfarsitul lumii, inventeaza altul, ca sa se simta bine.
    @adriank, nu stiu exact care era, dar a avut imaginatie bogata.
    @Val33ntyn, sa nu vina cand se face vinul, ca e pacat de el vin.
    @TED, dupa cum se vede, da, asta pana data viitoare.
    @Haolica, nu mai ai nevoie de un partener de afaceri ?

Leave a Reply

