Iar firma de exercitiu.


De data asta nu am să mai înjur firma de exerciţiu, pentru că am înjurat-o destul şi ştiţi că nu sunt de acord cu ea şi că mi se pare o pierdere de vreme pentru elevi şi pentru profesori. Dar, ne, da bine la CV aşa ceva. Deci…

Aşa, ieri a fost târgul firmelor de exerciţiu în Braşov, la Camera de Comerţ şi Industrie, pentru cei din Braşov ştiu sigur unde e. Unde acest târg a fost organizat pentru prima dată în braşov de către CNE Andrei Barseanu. Am impresia că s-au strâns 15-20 de firme de exerciţiu de prin toată ţara, Timişoara, Baia Mare şi aşa mai departe.

Ce am făcut noi acolo mai precis, am primit fiecare câte un stand, a trebuit să îl organizăm specific domeniului nostru de activitate, a trebuit să avem nişte pliante, flyere, cărţi de vizită, catalogul cu ofertele, plus multe alte hârtii, contracte, facturi, borderouri şi alte nimicuri.

Şi după ora 11:30 a început să vină o comisie să evalueze standul, să pună întrebări despre domeniul de activitate, despre contractele semnate, ce tipuri de servicii mai avem.

Într-un final pe la orele 15:30 – 16:00 am primit şi noi răspunsurile şi locul care l-am câştigat, dacă am câştigat ceva. Aşadar am câştigat Locul 3 pentru cele mai multe contracte încheiate cu alte firme de exerciţiu şi Locul 1 pentru cel mai bun site al firmei.

Asta am făcut ieri toată ziua, împreună cu câţiva colegi. De dimineaţă de la 9 până seara la aproximativ 7.

 

9 comments

  1. Super! felicitari, locul 1 sau locul 3 e o realizare extraordinara, mai ales ca de site tu te-ai ocupat cred. La multi ani inca o data, scuze de intarziere!

  2. “da bine pe CV” … ne-au pacalit si pe noi cu sintagma asta, dar nu stiu zau ce sa cred … angajatorul este interesat de competentele tale, de ce stii sa faci PRACTIC nu de “joaca de-a firma” …. ce sa zic sa dea Domnu’ sa conteze vreodata.

  3. Sa stii ca si eu am fost la un liceu unde aveam activitatea asta, dar mie mi-a placut la nebunie, efectiv imi zapaceam colegii cu implicarea mea :))). Eu ma ocupam de marketing – de facut reclame, oferte etc. Depinde si ce asteptari ai tu de la activitatea asta si ce rol ai in ea🙂. Si ce profil are firma, evident. Noi aveam un studio foto si am facut inclusiv catalog si sedinte foto si o gramada de chestii, ce sa zic, eram in lumea mea😀.
    Cat despre faptul ca da bine la CV, eu lucrez de pe la 17 ani, acuma am 23 si chestia asta chiar nu tin minte sa ma fi ajutat vreodata macar… De ajutat, a ajutat munca voluntara pe care am facut-o in liceu si facultate.

  4. Bun aşa. oricum mie mi se pare o prostie firma de exerciţiu. in liceu (chiar dacă nu am fost economic) am facut asa ceva la economie :)). Şi am dat faliment :))
    Acum fac pe economie, şi am muuulte chestii şi proiecte de făcut, mai nou şi la contabilitate, şi la mărfuri alimentare, şi la statistică. Deci wish me luck🙂

  5. @Dori, pai normal, cum sa nu beau o bere, mai ales dupa o zi asa de obositoare ca aia.
    @GaicomO, sa zicem ca e tare, dar e obositor rau.
    @Carmen GB, multumesc de urarea de la multi ani si da, site-un firmei a fost facut de mine.
    @Pato Basil, si eu sper.
    @B.D.C, voi vedea mai incolo daca o sa conteze sau nu.
    @Oana, si firma noastra are exact acelasi domeniu de activitate ca si cea care ai avut-o tu. :)) Voluntarait am facut si eu anul trecut, tot prin intermediul scolii.
    @piticu, multumesc
    @Kysarin, da, e foarte naspa, mai ales ca multi nu se implica si e destul de greu. Contabilitatea am urat-o mereu, mai ales conturile de venituri si cheltuieli. Dar mult succes.

Leave a Reply

