Oare cum ar fi dacă…


Oare cum ar fi dacă am ştii răspunsul la fiecare întrebare care ne apăsa? Oare cum ar fi dacă am ştii toate răspunsurile din univers? Oare cum ar fi dacă am avea toată informaţia din lume stocată într-un loc anume pentru a putea fi accesată de oricine?

De multe ori am stat şi m-am gândit oare cum ar fi dacă aş ştii alte informaţii decât cele care nu le dau cărţile despre anumite personalităţi cum ar fi: Eminescu, Einstein, Coandă, Aristotel, Eliade şi mulţi alţii. Sigur v-aţi gândit la astfel de lucruri.

Dar dacă am ştii toată informaţia din univers nu ne-ar strica? Să na gândim şi din punctul ăsta de vedere. Dacă am ştii răspunsul la toate întrebările, nu am mai căuta informaţia în jurul nostru. Bănuiesc că am trăi fără un scop în viaţă, am trăi fără să ne gândim să învăţăm ceva, pentru că am ştii totul. Dar mă întreb, dacă am ştii totul, oare de inovat, vom mai inova?

Sunt întrebări peste întrebări care ne frământă pe fiecare dintre noi în fiecare zi. Multi încearcă să răspundă la aceste întrebări dar din pricina puţinelor informaţii rămân cu întrebările pe buze. Este bine că ne punem întrebări, asta ne ajuta să ne dezvoltăm şi să vedem ce mai trebuie adăugat existenţei noastre.

 

13 comments

  1. oare cu ar fi daca am stii adevarul absolut? si da adevarul absolut al omeniri se afla scris in biblie dar cine sa citeasca…

  2. Daca am sti totul probabil am cauta sa facem conexiuni noi, legaturi intre informatiile pe care le cunostem, pentru a descoperi intrebari noi. Oricum este imposibil pentru om a sti totul, caci omul e prea mic pentru un univers asa de mare.
    Si daca am sti chiar totul am putea noi sa controlom spre bine atata informatie?

  3. Daca am avea toate raspunsurile din lume nu am mai avea ce descoperi, astfel viata noastra devenind una mult prea monotona.

  4. daca ai sti tot probabil ai incepe sa te plictisesti,asa viata e mai interesanta descoperi cate ceva in fiecare zi,daca stai sa cauti.:)

  5. @Bucur, biblia o citeste cine crede de cuviinta ca trebuie sa o citeasca.
    @Pato Basil, mai mult ca sigur ca fizic nu vom mai exista, vom fi niste entitati.
    @Bogdan, probabil ne-am plictisit dar probabil vom cauta lucruri noi.
    @piticu, vom face nimic si probabil ne vom stinge.
    @derscanu, stiu ca ar fi imposibil sa stim absolut toate lucrurile din univers. Si sigur se vor trezi unii care nu vor avea in cap numai lucruri bune.
    @Dani, stiu ca nu exista asa ceva. Este imposibil.
    @Kysarin, dar poate vom cauta alte raspunsuri legate de alte probleme.
    @Val33ntyn, fiecaruia dintre noi ii place sa descopere lucruri noi.
    @haolica,se potriveste perfect acest citat.
    @Adrian, pai omul este facut sa descopere lucruri noi, sa inoveze, sa faca ceva.
    @My.Blog.In, pai daca si numai daca.

Leave a Reply

