Probleme cu spam-ul.


Am observat ca au inceput sa apara pe blog, de ceva vreme din ce in ce mai multe comentarii de tip spam. Ma intreb ce naiba se intampla ? De ce se face atat de mult spam ? Eu personal nu inteleg faza asta cu spam-ul. 

Inteleg ca toata lumea vrea reclama, dar mai da-o dracu de treaba. Dimineata cand intru oe blog, este imposibil sa nu am aproximativ 5-7 comentarii de tip spam, seara cand ajung acasa exact la fel. Deja este destul de enervant.

Si am vazut ca cele mai multe site-uri care face spam sunt cele straine, nu cele romanesti, de parca m-ar interesaa ce naiba zice un american pe site-ul lui de vanzari. Aaa si spam-urile romanesti cele mai multe l-am primit de la hello kitty. Ce naiba este porcaria aia ?

Oricum comentarii de tip spam au devenit o obisnuinta pentru unele persoane idioate, care nu au ce face. Bine ca folosesc Akismet si nu mi le baga sa le aprob, pentru ca probabil erau mult mai multe posturi cu acest subiect.

Mai jos aveti un print screen cu cate comentarii de timp spam a blocat Akismet pana acum.

 

11 comments

  1. eu nu am multe spamuri … si eu folosesc askimet chiar dak el normal pe blogul “moca” cum ii zic io e predefinit trebuie activat
    *
    13 total spam
    *
    295 total ham
    *
    2 missed spam
    *
    0 false positives
    *
    99.35% accuracy rate
    😀 iote🙂 deci nu e mare branza si spamurile la mine au aparut acum d curand din 2011 k sa zic asa si am blogul d cva vreme..

  2. De la hello kitty am primit si eu mesaje,chiar agasante😉 si doar unui singur comentariu i-am dat aprobare.

  3. @Kysarin, pai da, acum in 2011 parca au explodat spam-urile.
    @Roxana, alea ma enerveaza cel mai mult.
    @piticu, fii sigur ca vor aparea probleme.
    @Val33ntyn, multumesc de recomandari.
    @Dani, chiar ca, nu au ce face.
    @Florin, pai si eu am “acelasi” noroc. Si unele sunt chiar enervante rau.
    @DannielPH, daam observat si eu asta.
    @Copilu, si in engleza primesc si in rusa si in romana.
    @Pato Basil, nici nu stiu ce PR am, mereu cand il verific imi arata 0 asa ca nu ma mai uit.

Leave a Reply

