Fericirea.


Ce inseamna fericirea ? O tigara, o noapte pierduta cu prietenii, o betie zdravana, o cafea de dimineata, o iubita perfecta ? Asta inseamna fericirea ? Pentru multi da. Pentru unii numai aceste lucruri conteaza si nimic altceva. Asa sunt ei fericiti. 

Dar fericirea nu se rezuma numai la aceste lucruri. Fericirea inseamna mult mai mult. Fericirea inseamna sa gasesti fiecare lucru bun in orice. Din punctul meu de vedere in asta consta fericirea.

Fericirea nu este un lucru, un obiect care poate fi achizitionat de oriunde si il ai pe vecie. Fericirea se cauta si se gaseste, important este sa stii unde sa o cauti si cand anume. Fericirea o poti gasi in orice, in cerul albastru, in natura, in tot ce ne inconjoara. Doar ca noi suntem mult prea orbi pentru a o putea vedea.

Din pacate ne dam seama de acest lucru mult prea tarziu, cand nu mai este nimic de facut si cand dorinta de a gasi fericirea a disparut. Ne dam seama de acest lucru atunci cand ne resemnam si pur si asteptam sa se intample ceva.

Fericirea o putem gasi zi de zi, oriunde ne aflam. Eu asta incerc sa fac, dar din pacate nu mereu imi reuseste, dar mereu incerc sa raman optimist si  sa ma bucur de orice imi ofera viata si natura.

19 comments

  1. O tigara…eu personal nu gasesc fericire in asta
    O noapte pierduta cu prietenii…suna a fericire
    O betie zdravana…cat sa razi si sa nu ti se faca rau :))
    O cafea de dimineata…cu lapte ;;)
    Un prieten perfect…nu mi-as dori sa fie perfect…mai degraba sa existe conexiune si implicare
    Pana la urma tot ceea ce primeste implicare totala din partea noastra ne face fericiti ( ma refer la lucruri bune, nu atunci cand te certi :)) )…daca traiesti momentul primesti toata fericirea pe care ti-o poate oferii acea clipa.

  2. @ Dani:
    dani are dreptate desi nu poate fi considerata doar o clipa fiindca ea poate depinde ca timp… poti fi zile sau poate chiar luni fericit si de ce nu in unele cazuri, de ce nu ani?

  3. O tigara, o noapte pierduta cu prietenii, o betie zdravana, o cafea de dimineata, o iubita perfecta ? Si lucrurile astea fac parte din lucrurile mici de care unii se bucura,
    Trebuie sa ne bucuram zi de zi de fiecare lucru marunt, pentru ca e posibil ca intr-o zi sa ramanem si fara ceea ce noua ni se pare lipsit de importanta.

  4. Eu sunt fericit cand am ce imi trebuie, cand prietenii si familia se bucura odata cu mine sau sunt tristi odata cu mine. Sunt fericit cand reusesc sa fac ce mi-am propus.

  5. Fericirea poate fi, pentru mine, și momentul când ajung vineri seara acasă, fac o baie de neam prost, comand o pizza și mai de neam prost cu tot cu cola, ca să fie boală curată și, împreună cu consoarta, mă așez cu cracii în sus la un film pe care am așteptat toată săptămâna să-l văd.

  6. sunt tratate intregi pe tema asta, dar ca un rezumat, fericirea este atinsa atunci cand esti impacat cu tine insuti si reusesti sa nu iti mai doresti nimic din ce nu ai

  7. Hmmm… ce mă face pe mine fericită?
    Cred că deja ştiu… Eu sunt fericită pentru că am aproape (chiar dacă fizic este mai departe) un iubit care mă iubeşte aşa cum sunt eu, cu defecte,cu prostiile care le debitez, cu totul, sunt fericită când scap dintr-o sesiune fără restanţe astfel să mă pot bucura de fiecare zi fără să mă gândesc la banii pe care trebuie să ii dau. Sunt fericită că am nişte parinţi care mă susţin in tot ce fac (chiar dacă mă mai cert cu ei). Eu sunt fericită cu viaţa asta “de căcat” cum spun mulţi că e. Eu sunt fericită şi trăiesc fiecare minut al vieţii mele cu drag si pasiune.
    Aşa trebuie să facem toţi. Have a nice day

  8. @Dani, da fericirea este trecatoare, dar daca o gasesti in orice pare ca tine mai mult.
    @Miru, fiecare gaseste fericirea in lucruri diferite. Conteaza numai sa o cauti.
    @piticu, pai normal ca nu conteaza sa fii numai fericit non-stop. Dar cand este nevoie de fericire sa stii unde sa o gasesti.
    @Pato Basil, pai da, fericirea poate fi nelimitata.
    @Jteph, maxim am spus.😆
    @ButterflyGirlMay, pai normal, eu de exemplu ma bucur cand petrec o noapte cu prietenii.
    @Val33ntyn, fiecare este fericit cand crede de cuviinta si stie ca poate fi fericit.
    @Glappy, chiar ca se potriveste.
    @andrew, da, i’m happy.
    @Amza, pai normal, te simti bine, te simti fericit ca stai langa sotie dupa o saptamana de munca.
    @bibabum, ma intreb cine nu e fericit atunci ?
    @Hiksos, eu sunt impacat cu mine, imi mai doresc cate lucruri, dar nimic cu care nu se poatre trai.
    @Kysarin, pai multi ar trebui sa faca asa, dar nu prea se intampla asta.
    @MyLoBlog,In, cu totii suntem fericit cand totul merge conform planului.
    @Pintilei Adrian, la loto am jucat de 2 ori in viata mea si nu cred ca o sa mai joc.

  9. Pentru mine, fericirea e in lucrurile marunte. Ca-i vorba de o tigara sau de a “extrage” acel lucru bun dintr-o intamplare🙂.

  10. @Oana, pai si nu ar trebui sa fie pentru toti fericirea in lucrurile marunte ?
    @Dani A, pai normal. Ca nu poti sa fi sumbru tot mereu.

Leave a Reply

