Un film exceptional.


In seara asta am urmarit un film exceptional care pur si simplu m-a lasat fara cuvinte. Este un film care m-a facut sa deschid ochii mai bine si sa privesc lumea inconjuratoare si dintr-o alta perspectiva. 

Ca sa nu va mai tin in suspans va spun ca filmul se numeste “Into the wild” si pentru cei care nu l-au vazut il recomand cu cea mai mare placere. Este un film care iti deschide mintea si care parca te marcheaza intr-un fel anume.

Este o drama inspirata din fapte reale. In film este vorba despre un student pe numele sau Christopher McCandless care se hotaraste sa isi abandoneze lucrurile, sa isi doneze toti banii si sa plece in salbaticie in Alaska pentru a trai acolo.

Mai mult nu va povestesc. Va las pe voi sa urmariti filmul si dupa aceea sa imi spuneti parerea voastra.

Pentru cei care vor sa il vada online, aveti un link aici :

http://www.filmemuzica.com/2010/download/into-the-wild-2007/

 

15 comments

  1. l-am vazut in urma cu ceva ani… faina ideea, dar parca putin cam lenta actiunea. oricum mi-ai facut pofta si cred ca ma mai uit o data .

  2. hmm o sa ma uit la el … poate poate imi place chiar daca eu sunt adepta filmelor de comedie si romance-uri

  3. L-am vazut mai de mult, imediat dupa ce a aparut, insa nu l-am putut revedea deoarece intradevar are o incarcatura sentimentala destul de puternica. Insa nu am inteles de ce naiba nu era mai bine pregatit, a ajuns in Alaska si practic n-avea haine, nu stia sa vaneze, s-a pus in rulota aia si a asteptat sa moara.

    Pe actorul principal foarte multi nu-l suporta, nush de ce. Mie mi se pare un super actor care a jucat numai prin filme bune. In “Alpha Dog” a jucat iarasi senzational.

  4. Ma bucur ca in sfarsit ai vizionat filmul. Ti-am zis eu ca e superb!!! Take care si ne vedem miercuri la scoala…

  5. @Dani A: ai auzit si tu de “filme low budget” asa ca toate filmele care nu sunt 80% efecte speciale le pui in categoria filmelor naspa?

    Filmul e super, l-am vizionat de cel putin 5 ori. Am citit si cartea care e mult mai buna decat filmul.

    @adriank: Chris a facut cateva greseli care l-au costat viata, doar la 4 km(daca imi aduc aminte bine) erau cateva cabane cu medicamente, mancare si haine in care oricine putea intra. Mai era si un fel de pod suspendat pe cabluri pe care ar fi putut trece apa. Chestia e ca numai el stie de ce a ramas in autobusul ala dupa ce a consumat plantele otravitoare asa ca nu are rost sa il consideram ‘fara minte’ cum foarte multi fac.
    Cel mai important mi se pare faptul ca, a trait asa cum a vrut, ceea ce foarte putini oameni fac in ziua de azi. Si-a invins temerile si a “plecat in lume”.
    Am facut si eu ceva de genu dar nu si partea cu traitul in natura pentru o perioada asa lunga. Au fost niste momente super.

    @Bogdan: mi-ar place daca am putea da reply la comentarii si daca am primii update cu noi comentarii

  6. @Hiksos, mie imi place faptul ca actiunea este lenta, te face sa astepti cu nerabdare sfarsitul filmului.
    @Bogdan, pai scriu si tu despre el. Puntul tau de vedere legat de film.
    @Florin, sa te uiti la el ca nu ai nimic de pierdut. Cu placere.
    @Kysarin, uita-te ca o sa iti placa.😉
    @adriank, eu consider ca s-a dus acolo pentru a invata sa traiasca in salbaticie si sa se contopeasca cu ea.
    @Bibi, e super si l-am vazut a doua oara. Multumesc ca mi l-ai recomandat si astazi nu ai venit la scoala, dar lasa ca ne vedem maine.
    @piticu, cu mare placere.
    @Dani A, nu e film low budget. E film insiprati dintr-o carte si e foarte bun.
    @AlexiCa, cu mare placere.
    @Alin, multumesc ca ai raspuns celor care au comentat si am rezolvat cu butonul de reply, mai trebuie sa rezolv cu abonarea la comentarii, cat de curand o sa se rezolve si asta.
    @Asker, merita, merita.

Leave a Reply

