Vecinii.


O sa scriu si eu despre vecini. Am vazut ca a scris si bibabum despre vecini, dar eu pana acum cateva zile nu am avut probleme cu ei. Defapt am avut dar nu prea le-am bagat in seama. 

Asadar, acum cateva zile stateam si eu in pat si ma uitam la TV, cand pe la 9 incep sa se auda bubuituri in perete. Ma gandeam ca e poarta vecinului, sau mai stiu eu ce, dar din pacate aceste sunete au continuat. Imi venea sa ma dau jos din pat, sa ma duc la el si sa ii spui ce nu i-am mai spus multa lume. Intr-un final aceste sunete au incetat.

Este bine ca de atunci nu au mai avut tentative de genul acesta. Dar abea astept sa se intample data viitoare, sa ma pot duce linistit sa ii umplu frigiderul cu bucurii. Dar am observat ca am numai vecini scapati de la gradina zoologica. Unii care cand ii apuca sa se certe trebuie sa stau cu geamurile inchise ca se aud injuraturile pana la mine. Si multe alte specimene.

Mai joritatea dintre ei. E si un vecin de treaba cu care nu am nici o problema, nu a deranjat niciodata cu nimic si sa speram ca la fel o sa fie si pe viitor.

17 comments

  1. Eu cât timp am stat la bloc ma enervau vecinii, tipau, se f@#$%u, trânteau,dădeau muzica prea tare și alte chestii care pur și simplu mă enervau! Acum nu mai am treabă cu niciun vecin :))

  2. Eu am numai vecini super. La mine la majorat a cantat muzica toata noaptea si se auzea pana in centrul orasului si nu au fost probleme. Slava-Domnului😀

  3. Eee, stai linistit, atat timp cat nu auzi hzte-hzte patul vecinului, care culmea… a intrat in casa cu iubita prietenului e ok. Si atat timp cat nu ii vezi ca se cearta prin fata blocului de la aceiasi fata inca e bine. Sau atat timp cat nu auzi, in baie fiind, sunetele apei in cada, iar apoi : “Maaaammmmmaaaaaa….. baaaa! Adu si mie un prosop!” inca poti dormi linistit.

  4. @coolnewz, cred ca o sa il invit sa complotam impotriva celorlalti 2 :))
    @Florin, eu nu suport sa stau la bloc, am stat o singura data si parca innebuneam.
    @Marinica Andrei, la mine inca nu s-a mutat nimeni, cred ca o sa trebuiasca sa ne mutam noi.😆
    @Kysarin, asa vecini de gasca merge sa mai ai.
    @Amza, nu au capra, dar au gaini. Sa le moara cocosul.😆
    @Bucur, sa le moara gainilie si cocosul.
    @Stefan Stoica, inca nu aud sunete de genul acesta si nici nu cred ca o sa aud.
    @Pato Basil, eu stau la casa si am treaba cu vecinii.
    @Dani, pai ar trebui sa scrii un roman cu tema aceasta.
    @Bogdan,asta asa este, dar eu pot sa spun ca nu deranjez vecinii.
    @Jteph, la casa e cel mai bine, dar vezi ca si la casa sunt probleme.
    @derscanu, cred ca ti se pare pentru ca esti mai mult plecat.

  5. Stau la tara, am vecini din toate partile dar cu fiecare ma inteleg bine si nu sunt probleme cu linistea. Seara totul e linistit, peste zi e normal sa fie cate un strigat sau sunete mai tari ca doar lucreaza lumea.

  6. deci tu esti norocos….eu am in apartamentul de deasupra niste gemeni carora cred ca le pun parintii red bull in lapte!…si pe urma ii alearga prin casa cu fierastraul sau ceva ca se aud niste urlete de zici ca ii taie! …asta intamplandu-se numai la ore minunate gen 7 dimineata, dupa masa cand mai vreau eu sa dorm, 11 noaptea etc. 😀😀

Leave a Reply

