Jocurile copilariei.


Cati dintre voi va mai amintiti de jocurile copilariei ? Eu inca imi mai aduc aminte cum toata ziua stateam pe afara cu prietenii si jucam fel de fel de jocuri, capra noua, lapte gros, sotron, tara tara vrem ostas si asa mai departe.

Tin minte ca, incercam sa construiesc cu prietenii cabane pentru a putea locui in ele si multe alte lucruri. Cateodata imi amintesc cu nostalgie de acele momente si imi pare rau de copiii din ziua de astazi care nu mai ies pe afara, nu mai ies sa se distreze, sa se joace cum faceam noi la varsta de 10 ani.

Acum majoritatea stau in casa si se joaca numai jocuri pe computer. Ce copilarie este aceasta ? Imi pare rau pentru ei. Mai rau este faptul ca parintii nu au nimic de obiectat cu privire la acest lucru. Nu se gandesc ca mai bine ii trimit pe afara se se joace, decat sa stea o zi intreaga in fata calculatorului.

Nu spun ca eu nu ma joc anumite jocuri pe computer. As minti daca asa spune asa ceva. Si eu ma joc pe computer, dar l-as lasa oricand ca sa ies la o bere cu prietenii, la un gratar sau orice altceva. Nu sunt atat de obsedat de computer cum sunt pustii din ziua de astazi.

Aaaa si daca sunteti curiosi ce ma joc eu pe computer, o sa va uimesc acum. In marea majoritate a timpului joc Solitaire, Mahjong, DDD Pool si WOW. Desi in ultimul timp nu m-am mai atins de nici unul din ele, pentru ca nu prea am stat pe acasa.

18 comments

  1. Este o diferenta enorma, noi nu aveam pc sa facem fotosinteza cu orele, cel putin eu nu am avut pc pana in 2005, eram toata ziua pe afara, oricum parintii prefera sa lase copilu in fata pc-ului inchis in casa decat sa-l lase sa umble pe strazi sa pateasca ceva.

  2. Bafta la concurs.

    Pe vremuri era alta treaba. Nu existau toate tampeniile de acum : telefon mobil,internet,twitter,facebook,messenger. Acum toata lumea sta in casa si se lauda ca socializeaza. E trist !

  3. cand eram eu la varsta iesitului afara asta era cam singura activitate in afara de uitatul pe geam. si nu imi pare rau pentru ca socializarea la varsta aia este importanta.

  4. Pff! Mi-aduc aminte când trăgeam o Frunza pe trotuar, un 9 Pietre sau un Lapte Gros până seara târziu când ne chemau părinții în case la ciorbe.

    Succes la concurs!

  5. ce vremuri… 8-> era oarecum mai frumos cand nu aveam net, toata ziua pana seara tarziu pe afara pana ma chemau parintii. 😀
    si acum as mai vrea sa stau, sa fie ca inainte dar… :-s nu se mai poate… nu mai e ca atunci, cand orice propunere gen “hai sa ne plimbam de nebuni cu bicicleta pana la mama-dracu” era acceptata fara ezitare… acum parca sunt toti mai lenesi, mai lipsiti de viata…

    pe scurt: e nasol…

    P.S.: bafta la concurs! 🙂

  6. Mai era si coarda, elastecul, ratele si vantorii, flori, fete, filme sau baieti, etc. Pe vremea aia nu aveam pc, iar iesitul la joaca ne relaxa si ne bucura. Cu greu intram in casa cand se inopta.
    Nici eu nu inteleg de ce copiii de acum nu se mai joaca in aer liber. Insa nici nu cred ca se va schimba ceva in bine in acest sens in curand.
    Cat despre jucatul pe calculator, ma joc doar jocuri dintre cele care ma relxeaza, respectiv de pe miniclip sau gen solitaire.

  7. Nici eu nu am avut PC pana in clasa a 6a parca, totul a fost frumos pana atunci, nu mai ieseam din casa…
    Mai ales ca am locuit si inca locuiesc la tara, o multime de copii ne aduna, jucam tot felul de prostii, cabanute din bete si buruieni, ce sa mai, niciodata nu va mai fi la fel!

  8. @Dory, dar noi cum de nu am patit nimic? Ca stateam cu orele pe afara si pierdeam vremea.
    @Dani, multumesc. E mai mult un fel de boala chestia asta.
    @Hiksos, nici mie nu imi pare rau ca am profitat de acele momente. As mai profita si acum, dar timpul nu prea imi mai permite.
    @skykery, multumesc. Tin minte ca si pe mine ma culegea maicamea de pe strazi noaptea.
    @Str3n6arizza, multumesc. Participa pentru ca oricum mai este nevoie de competitori.
    @Val33ntyn, la mine e invers. Mai bine ies pe afara decat sa stau numai la PC.
    @Amza, si eu imi amintesc cu drag de acele momente. Multumesc.
    @coolnewz, nu prea m-am jucat de-a mama si de-a tata. Eram mult prea multi baieti ca se ne jucam din astea.
    @andrew, da, e nasol pentru ca nu mai este aceeasi pofta de viata cum era odata. Multumesc.
    @bibabum, eu am mai vazut, dar era cate unul ratacit.
    @cony, sunt foarte multe jocuri pe care le jucam. Nu le mai tin minte exact pe toate. O sa se schimbe ceva, daca o se schimbe si mentalitatea parintilor.
    @Kysarin, melodia spune totul.
    @Pintilei Adrian, si eu am norocul sa locuiesc la casa si la fel se intmpla si la mine.

  9. Noi mai jucam si castelul, un joc plin de actiune. Ca sa nu vorbesc de fotbal, badminton, tenis…Azi copiii stau mai mult in fata computerului…E trist pt. ca fara sport si miscare in aer liber nu au o dezvoltare armonioasa.

Leave a Reply

