Zelist sufera.


Am impresia ca zelist are niste probleme. Nu sunt 100% sigur, dar asa cred eu. Acum sa va spun si cum am ajuns la concluzia asta.

Acum cateva zile am mai intrat si eu pe zelist sa vad care mai e treaba, pe unde am mai dat comentarii, ce articole sunt mai citite si asa mai departe. Si ajung la lista bloguri, intru eu acolo, nu stiu ce si vad ca la link-uri disparute este o persoana pe care o am in blogroll.

Bun, zic poate mi-a sters link-ul meu din blogroll-ul ei. Bun, intru pe blogul ei, arunc un ochi pe acolo, poate ma regasesc prin blogroll, iar apo intru la pagina de parteneri, iar acolo vad ca se regaseste si blogul meu printre multe altele.

Acum ma intreb, de ce astia de la zelist au bagat link-ul acestei persoane la link-uri disparute, cand aceasta pur si simplu nu m-a sters din blogroll ? Cred ca o sa renunt la zelist, dar asta depinde numai de ei.

Voi ati avut probleme de genul acesta cu zelist ?

21 comments

  1. Mda, și eu mă gândeam zilele astea că nu-mi place cum se calculează topul de la zelist și apropo de blogroll și eu am întâmpinat probleme.

  2. pt ca linku tau chiar a disparut din blogroll si a ajuns pe pagina de parteneriat :d din cate am inteles eu😛 din ce ai zis tu !!!

  3. ZeList ia in considerare doar link-urile de pe prima pagina😉.
    ZeList nu e un top foarte exact. Din acest motiv, multi au renuntat la el.

  4. @skykery, probabil, dar la cat de mare este portalul nu prea ar trebui sa faca greseli.
    @Val33ntyn, cred ca la toata lumea s-a intamplat asa. Eu as renunta la el, dar ma mai gandesc.
    @Florin, chiar ca bine ca nu folosesti, desi mi se pare interesant.
    @Pintilei Adrian, asta nu imi convine nici mie la el, ca nu ia in seama articolele, comentariile sau mai stiu eu ce, numai link-urile atat.😦
    @Bucur, nu te condamn.
    @Jteph, se calculeaza foarte ciudat.
    @Syber, pai da, link-ul a ajuns pe pagina de parteneriate, dar pe zelist mi-a spus ca link-ul a disparut de tot.
    @Dani, si eu cred ca o sa renunt la el. Dar tot trebuie sa il inlocuiesc cu ceva pentru a tine evidenta link-urilor. Imi poti recomanda ceva ?
    @cristi, mai bine sa nu te intereseze.
    @Raul Pop, e mai bine asa.

  5. eu nu am inteles niciodata algoritmul de calcul la zelist… daca stie cineva alternative care sa ia in calcul si calitatea articolelor, chiar as fi curios

  6. Eu mi-am băgat blogul acolo chiar la început. Ba mai mult aveam și poza aia în bara din dreapta. După o vreme m-am sucit și am scos bannerul și intru acolo doar când n-am ce face. Din punctul meu de vedere jedi Ze e o chestie în mare parte inutilă pe care se pune prea mult accent. Ar fi utilă dacă toate topurile s-ar face în timp real. Astfel ai avea un site unde ai o evidență cu cine comentează, unde comentezi articole asemănătoare. S-ar crea o comunitate, ai da și de alți oameni.

  7. @Kysarin, si eu l-am pus pe toateblogurile.ro si e foarte faina metoda de promovare a blogului, dar din pacate nu mai merge. Sper sa isi revina in curand.
    @Hiksos, nici eu nu l-am inteles si chiar mi-as dori o alternativa la zelist.
    @GiacomO, si eu am, dar cred ca o sa scot imaginea pentru ca nu ajuta la nimic. Si cum ai spus si tu, ar fi mult mai interesant daca s-ar actualiza in timp real, nu o data la o saptamana.

  8. Parafrazand posedata din Scary Movie 2, o sa zic “zelist sucks cocks in hell”.
    E un lame motherfuckin shitfuck
    Serios, e penibil ca, pentru a fi in “top” tre sa ai mii de linkuri.
    Recunosc ca sunt si eu cu blogul meu inscris, insa mi se cam rupe.

  9. Am observat si eu un lucru foarte nasol la ZeList. De pe pozitia 4000 am coborat tocmai pe 40000, tinand cont de faptul ca de la media de 200 vizitatori pe zi, am ajuns la 1500 saptamana asta. Au un algoritm foarte ciudat de calcul pentru rank, bazat doar pe link exchange, ceea ce ma face ca in viitorul apropiat sa renunt la ei. Numai ei au de castigat de pe urma mea, sunt sigur ca destui vizitatori de la mine intra la ei, iar de la ei la mine nu intra niciunul. O sa mai astept cateva saptamani sa vad ce se intampla. Numai bine!

Leave a Reply

