Dezastrul din Japonia.


Probabil multi v-ati intrebat de ce nu am scris pana acum despre dezastrul care s-a abatut asupra Japoniei. Raspunsul este simplu, pentru ca nu am absolut nimic de comentat. Comenteaza stirile mult mai mult decat as putea comenta eu. 

Consider ca, acele persoane nu au facut nimic rau de li s-a intamplat asa ceva. Pur si simplu s-a intamplat si atat.

Vreau sa spun ca imi pare rau pentru persoanele disparute, pentru tot ceea ce s-a intamplat si nu imi pot imagina cum este acolo. Nu vreau sa imi imaginez. Sa isi revina cat mai repede posibil si sa fie totul in regula in continuare.

13 comments

  1. Am mai spus dar nu mai știu unde că ei o să își revină cu viteza luminii, singurul lucru pe care e să-l compătimim e că au murit niște oameni.

  2. Pana la acest moment doar Japonia a fost afectata, dar intr-un mod mai indirect putem si noi sa fim afectati… Din cate am auzit, soarta noastra sta in mana a 50 de oameni care controleaza acele reactoare… Domnul sa ne aiba in paza!

  3. Si eu am postat. Tocmai ce am aflat ca centrala va exploda curand. Este un dezastru acolo, insa noi nu avem ce sa le facem…

  4. @Val33ntyn, din pacate asa este.
    @Florin, si eu sper tot asta.
    @GiacomO, da, au murit niste oameni si de asta imi pare rau.
    @Jteph, care chi ? :lol;
    @Pintilei Adrian, am auzit la stiri ca nu nu vom fi afectati. Acum ramane de vazut.
    @Dani, pai da, decat sa ma mai agit si eu sa comentez, ii las pe ei.
    @Raul Pop. daca asa vrea, nu avem ce face.
    @Bucur, banuiesc ca la asta te referi “Matei 24:7
    Un neam se va scula împotriva altui neam, şi o împărăţie împotriva altei împărăţii; şi, pe alocuri, vor fi cutremure de pământ, foamete şi ciume.” Nu prea le am eu cu religia, dar mai bine sa nu se mai intample asa ceva.
    @Kysarin, un dezastru care sper ca va disparea curand.
    @Serj, o sa isi revina ei.
    @Kronos Razvan, de asta imi pare cel mai rau.

  5. Japonia este o ţară mult dezvoltată peste România , se vor pune mai repede de cât îţi dai seama pe picoare. Problema este cu piesele importate din Japonia , să nu se scumpească dramatic.

Leave a Reply

