Firma de exercitiu un adevarat rahat.


Asa, sa va spun direct. Firma de exercitiu este o mare porcarie. O pierdere de vreme in care toata lumea te fute la icre ca de ce nu ai facut aia, de ce nu ai trimis nu stiu ce oferte, de ce, de ce, de ce. Uite de aia, pentru ca eu mai am si o viata sociala. Nu stau toata ziua sa fac oferte in power point, sa caut posibil clienti pe roct si  sa stau sa trimit mail-uri in disperare. 

Cred cu tarie ca in timpul liber pot sa fac si altceva in afara de porcariile acestea. Mai bine ies la o bere, fumez jumatate de pachet de tigari si rad pana nu mai pot, decat sa stau sa ma streseze unu si altu in legatura cu jegul asta de firma.

Eu ca persoana, daca vreau sa imi deschid o firma evident ca o sa caut persoanele care stiu ca ma pot ajuta sa fac asa ceva, ca doar nu ma apuc de capul meu, asa singur, sa vad cum e sa faci o firma.

Dar firma de exercitiu la scoala este un mare, mare rahat, o pierdere de vreme. Si cica suntem obligati sa facem asa ceva. Cel putin liceele cu profil economic. Sa ma cac pe programa lor si pe ideile lor tampite.

Aaa si am uitat sa precizez ca si la anul este obligatoriu firma de exercitiu, de parca nu o sa trebuiasca sa invatam destul pentru bac, trebuie sa ne mai agitam si pentru cacatul asta. Si la anul ori pastram firma care am infiintat-o anul acesta ori preluam alta. Sau cum spun unele persoane, face fuziune, unim 2 firme si lucram la ele pana ne sar ochii din cap.

Asadar, acestea fiind spuse, vreau sa va anunt din nou ca firmele de exercitiu sunt un mare rahat, o simulare, o pierdere de vreme. Orice va trece voua prin cap.

21 comments

  1. Nici nu am citit articolul si iti dau dreptate!!! :)) Eu una Bobo, sunt satula. Aaa si ai uitat sa mentionezi ca 3 dintre angajatii firmei inclusiv eu care sunt la conducere ne-am dat demisia si nu ne-a fost acceptata:|. NU MAI FACEM NIMIC! GATA! Mortii mami lor de firma. PS. Sper sa nu vada profa asta:)).

  2. Bine ca nu am ales sa intru la Economic, era una din optinunile de inceput! Am avut colegi de camera in internat de la Economic si erau stresati de tot felul de proiecte…

  3. Si pe mine ma cam enerveaza sa fac simulare,iar in realitate cand dai de probleme nu stii sa faci nimic.Macar de-ai invata ceva din aceste simulari.

  4. Ce sa zic mai boogie…..e nasol, spunele in fata bah eu nu am timp sa mai fac nimic….ce sunt eu un RObot:))

  5. Vai dar ce revoltat esti Bogdy! :p Lasa ca asta am facut si eu cand eram de varsta ta, asa ca nu te plange :p Economicul e printre putinele colegii care te invata cat de cat si ceva practic si e si distractiv. Daca nu vrei proiecte si firme de exercitiu trebuia sa iti alegi alt profil :p Dar nu dispera, ca nu mai e mult si se termina si liceul iar apoi o sa iti lipseasca. Take care of you si usurel cu limbajul! Cheers!

  6. in principiu nimeni normal la cap nu trebuie sa faca ceva ce nu-i place. iarasi nu apreciez deloc munca agentilor de asigurari sau cei de telefonie, sau chiar bancherii responsabili de ralatiile cu publicul. mi se par cei mai josnici. felul cum te abordeaza si incearca sa se dea prietenii tai, mi se pare jenant.

  7. am facut si eu la antreprenoriala o firma si am dat faliment.
    Acum am de facut un proiect statistic de cel putin 60 de pagini in care am 60 de subiecti. si am multe alte proiecte iar din anul 3 trebuie sa ma gandesc sa fac proiectul de licenta inca de la inceput. deci crede-ma k la management turistic si comercial la facultate e si mai si decat la liceu.

  8. @Bibi, mersi ca imi dai dreptate. Si daca vede profa asta, ce ?
    @Serj, e mult mai relaxant sa faci practica la metro, crede-ma.
    @skykery, si la mate info e destul de greu.
    @Pintilei Adrian, mereu sunt fel de fel de poriecte care sunt foarte enervante.
    @dory, poti sa ii injuri si in plus.
    @andrew, da, chiar asa de rau este.
    @Glappy, da, faci simulare si degeaba o faci. Pentru ca in realitate, altele sunt problemele.
    @Jteph, mai am si eu anul urmator si gata.
    @Hayate, pai am spus si degeaba.😆
    @Carmen GB, carmen, nu este distractiv deloc si tu nu ai facut firma de exercitiu, ai facut altceva parca si orice profil as fi ales, tot ar fi trebuit sa fac porcaria asta.
    @adriank, da, dar daca nu faci totul se rasfrange asupra ta.
    @Kysarin, stiu cum e, cunosc si eu 2 persoane care au terminat la Dimitrie Cantemir si e foarte naspa.
    @Hiksos, mersi de idee. O sa o recomand si celorlalti.

  9. parca si serginho se plangea de asta, ideea in sine suna bine… adevarul este ca nu va da nici un om de afaceri macar sfat. E bun doar ca sa vezi cata hartogarie sa faci sa vezi ca sunt numai responsabilitati dar daca te gandesti ca n-ai nimic de castigat nu merita. Bagi firma in insolventa si astepti sa se declare falimentara.

  10. Sunt directorul unui liceu care este pe cale sa infiinteze cateva firme de exercitiu(nu numai pentru elevii de la economic,ci si pentru cei din profilul tehnic).Celor care nu suportati ideea de firma de exercitiu,vreau sa va spun ca aveti perfecta dreptate!De ce sa invatati in liceu cum sa va infiintati si sa va manageriati in viitor propria afacere?De ce sa va formati acum, la o varsta cand sunteti deschisi la nou,competente de anteprenoriat si management al afacerii?De ce sa faceti aceste lucruri acum, cand profesorul va sta GRATUIT la dispozitie cu toata informatia necesara?O puteti face mai tarziu,la o varsta cand invatarea este mai dificila!Si mai ales,o puteti face PLATIND informatia!

Leave a Reply

