Mass-uri cretine II


 

Am ajuns sa scriu si postul cu numele de Mass-uri cretine II, desi nu credeam ca o sa mai scriu. Oricum cred ca pe tema aceasta o sa ajung la un numar infinit de posturi. Asadar, pentru cei care nu stiu de primul post, il aveti aici

In ce consta acest post legat de mass-uri cretine. Au aparut mass-urile pe facebook, sau mai bine spus mesajele pe care le primesti de la diferiti prieteni care pur si simplu cred ca daca nu il dau mai departe o sa le fie sters contul de facebook.

Pai cum p**a mea sa iti fie sters contul de facebook daca nu dai mesajul mai departe ? O porcarie mai mare ca asta nu am auzit. Cica, cei care nu dau mass-ul mai departe, se considera ca au contul inactiv si acesta va fi sters.

Deci, atat timp cat iti utilizezi contul, dai like-uri, cine stie ce naiba dai tu pe acolo, joci enspe mii de jocuri, dai dovada ca, contul nu este inactiv este logic sa nu ti-l stearga. E la mintea cocosului. Cu siguranta acest mass a fost conceput de un plictisit care pur si simplu nu avea ce face si s-a gandit sa agite putin fraierii din romania care pun botul la asa ceva.

Si mai fraieri cei care l-au dat mai departe. Oameni buni, inainte sa mai dati mass-uri de genul acesta, pe orice fel de platforma, ganditi-va putin inainte, 2 minute ca nu dureaza atat de mult. Ganditi-va logic ca pur si simplu este imposibil sa iti stearga contul de facebook pentru ca nu ai trimis un mesaj idiot unei anumite persoane.

Asadar, daca voi mai primit mesaje de genul asta cu siguranta nu voi ezita sa scriu despre ele, despre cat de idioate pot fi si despre persoanele care nu gandesc inainte sa trimita o porcarie atat de mare. Dar nu conteaza mie puteti sa imi trimiteti in continuare. O sa scriu aici despre voi pana o sa va plictisiti si o sa va dati seama cat de penibili sunteti.

23 comments

  1. si in plus cei de la facebook nu ar sterge conturile doar pentru ca a devenit prea “lent” site-ul… cred ca si-ar imbunatatii serverele decat sa se apuce ca orbii sa stearga conturi.

  2. Iti dau o idee despre cum poti sa scapi de aceste mass-uri. Scapa de persoanele care iti trimit mesajele.
    Eu nu am primit asa ceva,datorita faptului ca am in lista de prieteni doar oameni de calitate,care nu se ocupa de asemenea prostii,si care au altceva mai bun de facut decat sa trimita invitatii la diferite jocuri.

  3. cu ocazia asta ti-am aflat adresa de facebook😀 vezi ca ti-am dat si eu un friend request.

    cu massurile te agiti prea mult, cred eu. internetul e plin de tot felu de creaturi. e normal ca prostia sa atinga cote uriase. la fel ca la messenger, la fel si p facebook eu ignor toate mesajele astea.

  4. @dory, asa este, dar ma inteb cand o sa se opreasca ?
    @andrew, e evident, pentru ca ei nu vor sa piarda utilizatorii. Nu este rentabil pentru ei.
    @Dani A, le-as sterge, dar sunt colegi de clasa si nu ma trage inima.
    @Hayate, corect, trebuie sa existe un ecilibru.
    @val33ntyn, nici eu nu stau chiar foarte mult. Dar m-a uimit faptul ca s-a ajuns sa se trimita si pe facebook mesaje de genul acesta.
    @REVICT, pai scriu despre ele cu speranta ca vor inceta. Scrie si tu ca poate 2 persoane care scriu despre ele fac mai bine decat una singura.
    @Serj, buna asta.😆
    @Glappy, cum am spus si mai sus, sunt coelgi de clasa si pana acum nu s-a intamplat sa primesc mesaje de genul asta.
    @adriank, am vazut ca m-ai adaugat pe facebook. Eu nu pot sa nu ma agit la mesaje de genul asta. Pur si simplu asa sunt eu.
    @GiacomO, eu i-as imprumuta un cutit celui care a inceput cu chestia asta.
    @Kysarin, pe mine m-a enervat ca am primit aceste mesaje in aceeasi zi, numai ca la ore diferite.
    @Pato Basil, ma bucur ca ti-a dat o idee.😀
    @Pintileri Adrian, niciodata nu este prea tarziu. Probabil o sa primesti si tu in viitorul apropiat.
    @Jteph, probabil o sa primesti si tu.
    @Andrei M, e bine ca nu te joci, pentru ca unele persoane numai acest lucru il fac.
    @Dani, nu am stat sa vad ce mesaje sunt, pur si simplu m-a exasperat faptul ca le-am primit.

Leave a Reply

