Un telefon mobil interesant.


 

Vreau sa incep acest post prin a va spune ca, telefoanele Nokia sunt favoritele mele. Am avut si alte telefoane, dar nici unul nu s-a putut cumpara cu Nokia. Asadar cu prima ocazie in care voi putea sa imi schimb telefonul voi alege un telefon precum cel de mai sus, adica un Nokia 5800 XpressMusic.

Pe site-ul celor de la www.marketonline.ro am vazut acest telefon si am ramas placut impresionat de acesta. M-a impresionat prin designul care il are si care este foarte atragator(cel putin pentru mine) si prin faptul ca este un telefon inteligent. Un smartphone.

Produsele preferate fac parte din categoria de comunicatii, nu de alta, dar fara sa comunicam nu putem supravietui, asadar cu telefoanele din aceasta categorie putem comunica oriunde dorim la orice ora.

Asadar sa incepem sa povestim lucrurile “rele” pe care le are acest telefon. De aia vreau sa mi-l cumpar eu, pentru ca este totul un “rau”.

In primul rand imi place designul pe care il are acest telefon. Are un design solid, nu iti este frica sa il tii in mana si iti da impresia ca e indestructibil. Tot odata are si un design rotunjit care este placut la atingere.

Cum am spus si mai sus este in telefon de tip smartphone, pe care se pot instala diferite programe pentru a-ti putea venit in ajutor. Programe de genul Microsoft Office, Adobe Reader, Quick Time si asa mai departe.

Are un procesor de 434 Mhz care se misca destul de rapid in comparatie cu alte telefoane mai performante.

Din pacate nu are tastatura Qwerty, dar sincer nici nu iti trebuie, la un display de 3.2 inch si o rezolutie de 640 x 360. Daca te plictisesti te poti uita la un film linistit pe acest display. De asemenea poti auzi si sunetele care apartin filmului, asta pentru ca este un XpressMusic, deci claritatea sunetului este cu mult superioara.

De asemenea daca esti putin mai nesimtit si asculti muzica la acest telefon in autobuz, in troleu sau mai stiu eu unde, cu siguranta iti vei deranja persoanele din jurul tau, in special daca asculti la maxim cum fac pustanii din ziua de astazi.

Are o camera foto de 3,2 Mp numai buna pentru persoanele care isi fac poze in oglinda sau pentru persoanele care pur si simplu vor sa imortalizeze un moment interesant. Aceasta camera are zoom digital de 3x si o rezolutie foarte interesanta de 2048 x 1536 pixeli.

Acest telefon mai are A-GPS, Wireless Lan plus o gramada de alte chestii pentru a te putea conecta la internet. Mai ales daca ai un cont de facebook si doresti sa vezi ce a mai scris colega despre tine.

V-am prezentat si acest telefon care din punctul meu de vedere este unul interesant si pe care eu personal l-as achizitiona.

 

28 comments

  1. Am umblat pe un 5800. Este un telefon forate bun.
    Eu mi-am luat Nokia X3-00. Nu are touchscreen insa la cum scriu mesaje, mi-e bun . probabil touchscreen-ul s-ar fi defecta foarte repede.Si imi place telefonul ca fiind un xpress music se aude genial (are 2 boxe :”> )😛
    Iti recomand cu drag Nokia X3-00 dar si Nokia 5800 Xpress Music (de care am fost obsedata la un moment dat) este foarte bun .

  2. Nu te supara ca iti zic, dar pe langa ca eu sunt in general impotriva advertorialelor, de data asta chiar ai cam dat-o in bara.

    In primul rand deoarece Symbian este un sistem de operare aproape mort, iar viitorul apartine clar Androidului si in al doilea rand deoarece misogninismul (adica ura/dispretul fata de femei) chiar nu are nici o legatura cu ascultatul muzicii in autobuz.😛

  3. Sincer prefer un telefon clasic,fara camera foto,sau mp3,ca atunci cand imi fura vre-un fraier telefonul sa ii para rau ca l-a luat :))
    Pe bune,camera foto am, mp4 am,telefonul il folosesc numai pt vorbit.

  4. Glappy, ce pesimist eşti :))

    Eu prefer unul care să facă poze (minim 3 Mp) pentru că nu se ştie niciodată când e nevoie să imortalizezi un moment important.

    Pe locul doi e important cât ţine bateria, iar Nokia stă foarte bine la acest capitol.

  5. are un prieten telefon din ala… nu e cine stie ce. se aude clar, insa nu destul de tare.🙂

    in plus mi-ar placea mai mult un sony erricson mai simplu decat un telefon (nokia sau orice altceva) cu “taci scrin” =))😉

  6. Am un 5230 care pentru mine e cel puțin senzațional, seamănă cu 5800 fiindcă e un unul dar fără wi-fi😀 (low price).
    Îl am de aproape un an și încă nu i-a căzut folia de pe ecran, din cauza marginii care protezează ecranul, și ține. Ține la căzături, la căldură. Nu e el perfect dar e preferatul meu.
    Mai am un nokia 6024, sau ceva de genul are vreo 3 ani și încă merge, e cu taste, și ăla a trecut prin multe.
    În concluzie și eu iubesc Nokia doar pentru că telefoanele astea țin al naibii de mult, dacă ar fi după ele ar funcționa și zece ani încontinuu.

  7. Nokia si Sony Ericsson totmereu sau intrecut in sunet. Express Music vs Walkman,dar vad ca insfarsit cei de la Nokia i-au adaugat un aparat photo cu o claritate superba.
    Ai spus in articol ca e un smartphone,asta inseamna ca ruleaza ori cu Windows 7 ori cu Android.
    Designul e foarte tipic Nokia,dar e foarte interesant.

    Mi-e unul imi place la nebunie interfata HTC-ului Thunderbolt.SUPERB,EFICIENT si extrem de interesanta.Pacat ca HTC-ul Thunderbolt lasa de dorit la partea de poze.Claritate proasta,dar in rest superb mobilul.

  8. @Kysarin, deci ai avut o parere buna despre 5800. Mai ales ca tu esti un fan al muzicii.
    @RaulPop, dar nu merge modificata cumva sensibilitatea ?
    @Roxana, e interesant telefonul in sine.
    @Bogdan Epureanu, am facut modificarile de care m-ai anuntat. Dar symbianul desi este la final de drum inca mai misca cate putin.
    @val33ntyn, si N8-ul este interesant. Poate chiar mai interesant decat acesta.
    @Pintilei Adrian, si eu am avut sonny o perioada lunga de timp, dar de cand am pus mana pe Nokia, am ramas cu o parere buna legata de aceste telefoane.
    @Jteph, corect.
    @Glappy, pai asa am si eu un nokia mai vechi, fara camera, fara nimic. Dar mergi intr-o plimbare nu poti sa iti umplii buzunarele cu camera foto, mp4 si cu telefonul. E mai accesibil sa le ai pe toate incorporate intr-un singur aparat.
    @Str3n6arizza, ai dreptate. Nu stii cand iti vine sa faci o poza si sa fie de o claritate buna, iar bateria este un alt plus.
    @dory, unde sa vin ?
    @andrew, e important ca se aude clar. Normal ca ai alta senzatie la un telefon cu taste si un telefon cu “taci scrin”.
    @Norbert Blog, da, nokia. Dar mai sunt si altele care au potential.
    @GiacomO, in concluzie telefoanele Nokia functioneaza in orice fel de conditii. Numai grija de ai de el.😆
    @Serj, acest telefon ruleaza pe symbian, am impresia ca ultima varianta de software, nu sunt sigur. Stiu ca tie iti place foarte mult HTC-ul si chiar sunt telefoane bune, dar cum ai spus si tu, camera foto lasa de dorit.
    @bibabum, cat timp isi face treaba e foarte bine.

  9. nu sunt un fan al telefoanelor “smechere” si numai pentru ca le da posibilitatea retarzilor sa asculte muzica pe strada. telefonul ideal este cel care suna, poti suna, are semnal si baterie buna. restul sunt fite.

  10. Eu am un Nokia 6300 , nu am ce comenta de el , si mai am si un Nokia 5000d-2 , tine bateria la el de te speri.

    Daca e sa imi cumpar un telefon cu “taci scrin” LG touch cookie.

  11. Am si eu exact ca in imainge, defapt am avut si pe rosu dar l-am dat de pamant. Daca nu ai grija de el, se poate strica touchul nu usor, dar in timp.. Exact cum ai zis tu, iti convertesti niste filme si le vezi lacrima, se vad prea frumos eu am avut niste filme romanesti in el superb se vede. Plus un GPS care te ajuta foarte mult si multe alte chestii. Este un telefon de nota 10+

  12. @Hiksos, nu sunt neaparat numai fite. Pur si simplu este mai accesibil un telefon care are toate lucrurile care iti folosesc incorporate.
    @Dani A, si LG cookie e super. Am citit niste chestii despre el.
    @AlexiCa, si eu sunt de aceeasi parere, este un telefon foarte bun si la un pret decent.
    @val33nty, este logic sa fie si mai scump, la cum arata si ce poate face.

  13. @Pato Basil, inseamna ca sistemele de operare ce vor urma vor fi mult mai bune.
    @GiacomO, e foarte bine atunci.
    @web design, depinde de fiecare persoana in parte. Eu am un N70 de vreo 2 ani si nu m-am plictisit de el, numai ca nu mai corespunde cerintelor mele.

  14. Salut, am avut nokia 5800 XM cand a aparut, sincer am fost un tampit ca am dat pe el 1600 lei, la inceput m-a atras dar dupa ce l-am folosit vre-o cateva luni a fost o dezamagire, l-am schimbat cu un iphone. E doar parerea mea acum fiecare stie ce telefon vrea

  15. Nu recomand nimănui acest model de telefon. Are un lag destul de mare din cauza symbianului antic, touch-ul răspunde mai bine la samsung star chiar dacă ala nu are ram şi procesor (nu e smarthpone).
    Nu se aude atât de tare precum ziceţi, dar se aude clar şi acoperă o gamă largă de fragvenţe.
    Procesorul e prea mic pentru acest model.
    Punctele forte ale lui mi se par soliditatea şi alte caracteristici fizice.
    Înţeleg că e un advertorial şi normal că nu puteai să … înfine.
    Ştiu despre ce vorbesc aşa că nu recomand acest telefon şi nu recomand în general telefoanele nokia cu ecran tactil pentru că symbianul nu a fost conceput pentru aşa ceva.
    O variantă pentru acest telefon este un i-phone 3g/3gs. Chiar şî luat de pe okazii, e mult mai bun decât nokia ăsta.

Leave a Reply

