Leapsa legata de muzica.


 

Aceasta leapsa am primit-o de la Adriank. In ce consta aceasta leapsa ? Aceasta leapsa are la baza urmatoarea idee: “Dezvăluiţi care vă sunt primii 5 cântăreţi (formaţii) favoriţi şi enumeraţi la fiecare 5-7 melodii care vi se par cele mai bune.”

Deci, sa va spun care sunt cantaretii si formatiile favorite + melodiile.

1. PARAZITII

Daca-as fi presedinte

Goana dupa iluzii

Degeneratia urmatoare

Valoarea unei vieti

Dulce autodistrugere

Noapte buna Bucuresti

2. LINKIN PARK

In the end

What I’ve done

My december

Breaking the habit

Crawling

3. DEPECHE MODE

Enjoy the silence

Precious

A pain that i’m used to

John the revelator

Suffer well

4. SCORPIONS

Wind of change

Daddy’s girl

Send me an angel

Born to touch your feelings

Still loving you

5. SYSTEM OF A DOWN

Mr jack

Chop suey

Lonely day

Aerials

Toxicity

Hypnotize

Roullete

Acestea sunt cateva din treupele care imi plac si o mica parte din melodiile care le au. Asadar, cine vrea sa preia leapsa aceasta o predau mai departe oricui.

15 comments

  1. Daca iti place System of a down,asculta si Serj Tankian. De la Depeche Mode e foarte tare si melodia Personal Jesus . Fain playlist🙂

  2. vad c-ai luat in serios leapsa mea, ai pus si linkuri la fiecare melodie, frumos . Parazitii sunt incontestabil cei mai tari la capitolul hip-hop (fara suparare fanilor BUG). la capitolul rock si eu ascult Linkin Park (noul lor album este superb) dar si Disturbed si Prodigy. Cat despre scorpions am tot auzit ca e o formatie mare, dar n-am apucat sa ascult pana acum decat wind of change. la system of a down imi place doar aerials si toxicity.

  3. de la scorpions mie imi place cel mai mult “We were born to fly”🙂

    P.S.: Noapte buna bucuresti e cantata de ombladon nu parazitii..

  4. @Pato Basil, multumesc. Din pacate nu este complet.
    @dory, stiu ca lipsesc multe. Dar era vorba numai despre 5 trupe/artisti.😀
    @RaulPop, mie toate imi plac. Altfel nu le mai puneam aici.
    @Galppy, de Serj Tankian am auzit, dar nu am ascultat. O sa caut niste melodii de la el.
    @Hiksos, ma bucur ca de la 2 in sus iti place.😀
    @val33ntyn, preia-o cu mare placere.
    @Bucur, si care ar fi acele melodii ?
    @adriank, pai mi s-a parut foarte interesanta leapsa si am pus si link-uri in caz ca, cineva nu stia o melodie.
    @skykery, ba da, dar nu imi mai venea in minte numele melodiei.😆
    @andrew, aia nu cred ca o stiu de la scorpions. Ombladon face parte din parazitii, deci eu consider ca e cantata de parazitii.
    @Serj, pai acasa ascult mult, ca la voi nimeni nu prea asculta.
    @Kysarin, mersi. Am trecut, am vazut postarile.😀

  5. Taximetrişti de România Primii 4 intră la favoriţi în lista mea, fără îndoială!

    De al 5-lea încă nu am auzit, dar am să le caut melodiile pe YouTube!

Leave a Reply

