Microsoft Mobile Mouse 6000 Review


Mouse-ul de mai sus este vinovatul pentru care fac acest review. Acum aproximativ o saptamana am primit cadoul de la evomag. Cadoul evident a fost acest mouse care mie mi se pare foarte interesant, mai ales ca nu am mai lucrat cu un mouse wireless pana acum. 

Asadar, sa incepeam sa descriem acest mouse. Evident vom incepe cu lucrurile bune pe care le are, pentru ca, cele negative aproape ca nici nu exista. Defapt nu stiu daca am gasit vreo problema acestui mouse.

Cum v-ati dat seama si din titlu, este un mouse wireless functionabil cu o singura baterie. Are alaturi de el si un reciever wireless care merge conectat la orice PC sau laptop, prin usb. Alaturi de mouse veti primi si un CD cu driverele cu care poate functiona.

Este interesant faptul ca are un design foarte modern, marginile laterale sunt facute in asa fel incat sa nu iti alunece din mana, cand vrei sa te grabesti sa faci ceva. Este destul de mic, fata de un mouse normal.

Distanta la care functioneaza acest mouse este de aproximativ 30 de metri, din pacate nu am avut unde sa testez aceasta distanta. Functioneaza pe orice fel de material. Este alcatuit din 5 butoane si are indicator de baterie. Acest mouse are 10.000 de fps, ceea ce mi se pare foarte bine. Are un mic buton de on/off care ajuta la economisirea bateriei.

O singura problema ma deranjeaza la el. Si anume ca, un am o lista lunga de fisiere merge destul de greu. Probabil aceasta problema este din cauza placii mele video si nu din pricina mouseu-lui.

13 comments

  1. Chiar ieri m-am binecuvantat cu exact si fix acest mouse prezentat de tine. Trebuie sa spun ca este o bijuterie si ca imi place la nebunie cu functioneaza si cum se simte la atingere rotita de scroll. Sa le uzam cu placere!🙂

  2. Pare interesant . eu am un mouse de 4 ani de zile. e cam erodat, dar merge super. si mi-e aiurea cand pun mana pe altul. :))
    mai ales pe unul minuscul.

  3. eu am demult asa ceva si-ti spun ca bateria rezista chiar si doi ani fara sa-l opresti vreodata. consuma enorm de putina energie. si intradevar este un acesoriu extraordinar, de 10 ori mai eficient si mai accesibil decat cel cu fir. sa-l folosesti sanatos🙂

  4. @andrew, de ce sa fie inutil ?
    @RaulPop, pai si eu am tot de la microsoft inca unul, numai ca e cu fir si e model mai vechi, deja e forjat. Asa ca asta wireless a ajuns la fix.
    @Pato Basil, multumesc frumos.
    @Amza, da, e foarte fain. Sa ne auzim cu placere.
    @Andrei M, achizitioneaza-ti ca nu ai nimic de pierdut, desi consider ca un mouse de genul asta s-ar potrivi mai repede unui laptop, nu unui PC.
    @REVICT, cred ca fiecaruia ii place mouse-ul asta.
    @Kysarin, nu e atat de minuscul precum pare. E mai mare decat unul de laptop.
    @adriank, de baterie nu stiam ca rezista atat de mult. Chiar ca e mai accesibil decat unul cu fir.
    @Dani, gasesti mouse-uri wireless interesante si la preturi la fel de interesante in magazinele online.
    @Close the door, cum ai reusit sa il strici ?
    @val33ntyn, lasa ca sigur mai nimeresti alte campanii mai interesante. Am umblat putin pe la setari si acum merge ok. Multumesc.😀

Leave a Reply

