Putin soare.


Astazi parca a fost putin mai mult soarea fata de zilele precedente. Oricum de dimineata a fost destul de frig (cel putin la mine in Brasov), dar am observat ca pe parcursul zilei vremea a inceput sa se incalzeasca, spre bucuria mea. 

Astazi am putut sa stai si eu putin pe banca la soare, sa fumez o tigara linistit, sa ma bucur de vremea frumoasa care era. Din pacate numai atat am avut timp sa fac pentru ca iar lucrez la niste proiecte la scoala care imi ocupa mult mai mult decat imi pot permite. Tot din cauza asta am mai lipsit si de pe blog.

In fine, ma bucur ca e cald afara, cel putin pentru un moment. Nu stiu de ce, dar presimt ca maine dimineata va fi la fel de frig ca si azi dimineata. Cand vine caldura aia odata ? Sincer, m-am saturat de vremea asta in care pur si simplu nu poti sa faci nimic. Sa vina caldura sa ies si eu la o bere la terasa, la un gratar cu prietenii, la un tenis de picior si asa mai departe.

Oricum nu cred ca sunt singurul care isi doreste asa ceva. Asadar sa vina caldura odata ca nu mai suport.

21 comments

  1. La Bucuresti astazi a aparut soarele putin. Abia astept sa se incalzeasca ca deja nu mai suport frigul ! Dar astept cu si mai mare interes vara ! Oricum, e bine ca incepe sa se incalzeasca cat de cat.

  2. @derscanu, sa speram ca se va misca si economia. Poate gasesc si eu ceva usor de lucru pe vremea asta. Ca m-am saturat sa stau pe 0.
    @raducu, multumesc, din pacate nu este facuta de mine.
    @alina, poate daca ne dorim mai multi asta o sa vina caldura intr-un final.
    @Bibi, ce iti place tie sa imi strici ziua. Cand ma bucuram si eu ca e mai cald, imi tai tu elanul.
    @Serj, mie imi spui. Sa stam in vama la terasa.
    @Jteph, inseamna ca vine caldura prin toata tara.
    @cony, normal ca e bine sa se incalzeasa. In loc sa fie frig in decembrie si in ianuarie e frig acum.😦
    @REVICT, eu nu prea le am cu chestiile astea.

  3. In Bucuresti e suuper…… FRIG😐 ieri la facultate am iesit cu colegii la o tigare si am inghetat. mi-a inghetat mana pe cafea😐
    Vreau varaaaaa sa ma plimb in rochitze , in pantofiori cu toc …

  4. ieri si astazi a fost destul de cald in timpul zilei,sper sa se incalzeasca si mai tare ca ne-am saturat cu totii de vremea asta friguroasa.

  5. @val33ntyn, mai ales ca vara si vacanta se potrivesc de minune.😀
    @Pintilei Adrian, sper sa fie asa de cald. Asa se zicea ca o sa fie si in Brasov, dar nu stiu ce sa spun.
    @skykey, in Bucuresti oricum mereu e mai cald fata de alta regiune a tarii.
    @Kysarin, o sa vina si vara care o asteptam cu totii atat de mult. Nu mai trebuie sa asteptam atat de mult.
    @dory, la ambele daca se poate. Intr-o noapte la terasa si intr-o noapte la banca.
    @Dani, frig este dimineata la 7 cand plec eu la scoala. Dar dupa aceea se incalzeste.
    @andrew, eu intai sa invat sa inot si dupa aceea sa merg la strand.😆
    @Glappy, cu totii speram asta. Faza este sa se intample si acest lucru.
    @RaulPop, mai in mod normal din martie vremea incepea sa se incalzeasca, dar observ ca acum nu prea se grabeste soarele sa apara.
    @pato, pai si normal. Am citit intr-un post al tau ca nu prea iti place caldura, deci tu nu te grabesti sa vina vara. Nu ?

Leave a Reply

