Cheloo feat Bitza – Vicii


Nu stiu daca stiati sau nu, dar eu sunt un mare fan al trupei Parazitii. Cred ca sunt fan de aprozimativ acum 5 ani, mai mult sau mai putin. Dar vreau sa spun ca sunt fan al acestei trupe nu pentru ca injura asa de mult in versuri ci pentru mesajul care il transmit. Acum voi o sa ma intrebati, ce mesaj transmit, pentru ca nu auziti nimic altceva decat injuraturi. Ei bine eu nu aud injuraturile, pur si simplu nu ma intereseaza. Ma intereseaza ce se ascunde in spatele lor.

Asadar v-am pus mai sus o melodie care mie imi place foarte mult si consider ca se potriveste oricui. Acum, peste 10 ani, peste o perioada mai lunga de timp, dar aceasta se potriveste.

11 comments

  1. Vicii e o melodie care va dăinui încă mult și bine, e printre favoritele mele. Mesajul e foarte important, dar mai important e să știi al transmite, aici se pare că hip-hop-ul are un atu.

  2. @dory, cum sa nu o mai tin minte.
    @bibabum, da old school. Ma intreb cui nu ii plac parazitii ?
    @REVICT, ma bucur ca si tu esti fan. Parazitii au multi fani. Am modificat greseala.
    @Bogdan Cristea, da de face sa te gandesti la vicii le pe care le ai, asta daca nu te-ai gandit pana atunci. Cum ai spus si tu.
    @GiacomO, da, consider ca prin hip-hop se transmit printre cele mai multe mesaje, dar nu toate urechile le pot asculta.
    @val33ntyn, inca un fan pe lista.😉
    @Serj, depinde ce vicii ai. Eu mi le cunosc pe ale mele.
    @Syber, stiu, e super melodia. Multumesc. Ma bucur ca iti place.

Leave a Reply

