Blogareala.


Asadar cred ca voi scrie si eu putin despre blogul meu. Am gasit un articol fain pe blogul lui derscanu cu ceva timp in urma. Un articol in care scria ce pluginuri foloseste pe blogul sau. Mi s-a parut foarte bun articolul, mai ales ca de unele pluginuri nu aveam nici o idee si le-am instalat si eu in blog. Articolul cu pluginurile il gasiti aici.

Vreau sa va intreb ce anume mai trebuie adaugat pe blog. Ce ii lipseste ? Daca ii lipseste ceva. Ce nu va convine legat de blog ? Daca se incarca greu ? Daca nu va place tema ? Orice nu va place pe blog va rog sa imi spuneti.

Pentru ca din perspectiva mea este destul de ok, s-ar putea si mai bine. Dar voi ca, cititori evident ca aveti alte idei. Poate nu va place tipul de scris, poate nu va place ca pun imagini la fiecare articol, poate nu va place blogul deloc.😆

Asadar aici spuneti-mi tot ce va place si nu va place legat de blogul meu.

15 comments

  1. Ma e ok mie imi place.. de incarcat nu se pune problema.

    Ti-as recomanda pentru statisticii pluginu WordPress.com Stats, e cel care se foloseste si pe platforma gratuita, are detoate, acum ramane la atitudea ta.

  2. Este perfect blogul asa cum e momentan, iar imaginile sunt recomandate a fi inserate in majoritatea articolelor pentru ca stii cum e “o imagine face cat o mie de cuvinte” in plus, ajuta si la SEO destul de mult. Tine-o tot asa, o seara buna!🙂

  3. Eu cred ca pentru personalitatea ta s-ar potrivi mai mult o tema mai diferita, care sa contina unele accente muzicale (cum tu ai zis ca iti place muzia) ;;)
    Ai observat ca si eu mi-am schimbat tema cu una care ma reprezinta. de aceea iti sugerez sa pui o tema care sa te reprezinte mai mult si daca o poti modifica sa o faci ;;)
    Te pup Boogie si sper sa n mai citim. Momentan mi-am pierdut inspiratia.😦

  4. E ok blogul. Totul este să depui interes şi atenţie când scrii, să nu faci greşeli de ortografie. Trebuie să fii profesionist.
    Atent la “iontreb” şi la “sineti-mi”.
    Altfel mi-ar place să scrii cu diacritice. Acuma fiecare cu pălăria lui. Oricum te citesc cu plăcere!

  5. in sfarsit cineva care gandeste sanatos legat de treaba asta…. Bravo, blogul trebuie facut pe placul cititorilor nu al proprietarului, ca pentru cititori a fost facut. Fara cititori nu ar mai avea farmec.

    Sfaturi inca nu-mi permit sa dau… si eu cercetez🙂

  6. @Raul Pop, deocamdata nu l-am instalat, dar poate in viitorul apropiat o sa il instalez.
    @derscanu, ma bucur ca iti place, deci poze o sa mai pun.
    @Pato Basil, ok, o sa incerc sa il continui asa cum este, poate cu cateva mici modificari.
    @Pintilei Adrian, nu e perfect. Oricand este loc de mai bine, de asta va intreb pe voi.😀
    @dory, despre ce banner vorbesti ?
    @Kysarin, o tema cu muzica consider ca s-ar potrivi mai mult unor bloguri care se refera numai la acest subiect. Eu am impresia ca tema aceasta da impresia de seriozitate, de perseverenta. Cateodata nici eu nu mai am idei, dar caut in mintea mea bolnava si mai scot cate ceva la lumina.
    @Dani, ma bucur ca se incarca bine. Mai exact ce anume nu iti place la aceasta tema ? Cand o sa am nevoie de sfaturi legate de pluginuri te voi contacta.😉
    @Ioana, ma bucur ca e bine.
    @REVICT, da, o sa incerc sa fiu mai atent la ortografie pe viitor. Mereu mi se intampla lucruri de genul asta, din cauza ca ma grabesc. O perioada am scris cu diacritice, dar acum consider ca mai repede scriu fara ele. Diacriticele parca ma tin in loc.
    @Bogdan, daca gasesti ceva dubios in cercetarile tale sa ma anunti si pe mine.😉
    @val33ntyn, multumesc, o sa incerc sa continui asa.

  7. Am văzut că în ultimul timp se poartă foarte mult butonul de like şi cel de share de la facebook (sunt tot nişte plug-inuri în wordpress), cică ar fi util ca să îţi mai aducă cititori de pe acolo…

    Îmi place cum arată, foarte simplu şi uşor de accesat, şi se încarcă destul de repede.

Leave a Reply

