Variatii.


Sunt atat de multe variatii. Stateam cu un prieten acum cateva zile si discutam. Daca taicamiu nu ar fi veniti din Suceava in Brasov si nu ar fi cunoscut-o pe maicamea eu nu as fi existat. Sau poate as fi existat in alt colt al romaniei sau mai stiu eu pe unde.

Poate nu va mai scriam acum pe blog, poate eram alt fel de fiinta, cu siguranta nu eram asa cum sunt acum. Nu as fi avut aceeasi prieteni care ii am acum, cu sigiranta nu i-as fi cunoscut. Poate nu eram fumator acum. Poate nu imi placea atat de mult berea.

Sunt “n” variatii, si de la un singur lucru mic, s-a ajuns la ceva in masa. Daca ma nasteam in Suceava, poate eram cu totul o alta persoana. Viata poate lua o intorsatura de la un singur gand pe care vrem sa il punem in practica, iar intr-un final ni se schimba intreaga viata.

Nu regret ca acum sunt ca aici, ca sunt ceea ce sunt. Nu regret ca exist. Ma bucur ca sunt cine sunt, ma bucur ca sunt fumator, ma bucur de tot si de toate. Ma bucur ca pot sa va scriu voua. Ma bucur ca incerc sa fac ceva cu viata mea, ma bucur ca invat lucruri noi, ma bucur cand gresesc, pentru ca asta inseamna sa traiesc, ma bucur cand sunt mustrat.

Suntem oameni, trebuie sa ne treaim viata cu orice pret, sa profitem de ea pana in ultimul moment pentru ca una avem si doar atat. Voi v-ati gandit macar 1 minut cum ar fi fost viata voastra daca ar fi luat o alta intorsatura ? Oare cum ar fi fost daca acum erati in altas parte, gandindu-va ce sa mai faceti cu banii ?

16 comments

  1. Lasa banii ca nu conteaza! Poate numarul lor, e vorba aia de duh.
    Orice modificare, cat de mica produce schimbare. Cate secunde atatea posibilitati. Si pentru ca o zi are peste 80.000 de secunde, cate variante sunt intr-un an?
    Orice modificare in trecutul nostru ne desfinteaza pe noi cei de astazi.

  2. Pingback: bundecitit.ro
  3. Nu m-am gândit niciodată ce se întâmpla dacă era altfel, dacă ceva s-ar fi petrecut altfel în trecut, îl iau așa cum este. Mă gândesc mai degrabă la chestia aia cu fluturele lansată de Edward Lorenz, cum că un fluture care zboară într-o parte a lumii ar putea provoca o furtună în partea cealaltă.

  4. toti ne intrebam “Ce ar fi fost daca….?” . Dar niciodata nu vom sti, niciodata nu ne vom da seama (poate decat daca ne intoarcem in timp🙂 ). Si am d spus un singur lucru : Viata , asa de cacao cu lapte (ca sa nu folosesc un cuvant prea urat) cum e ea, merita traita la fel de intens indiferent cat de negativisti , raniti , tristi , fericiti , singuri , alaturi de prieteni , plini de vicii , etc suntem.

  5. este o teorie care spune ca exista o infinitate de universuri paralele si ca deciziile pe care le ei tu sunt altele in fiecare dinte aceste universuri. daca ai decis sa scrii articolul asta pe blog, intr-un alt univers care s-a format instataneu cu gandul tau de a scrie, exista un Boogie care a luat alta decizie, si tot asa la fiecare gand….

  6. @derscanu, de asta nu vreau sa ma ating de trecut. Nici daca as putea nu m-as atinge pentru ca ma simt bine in pielea mea.
    @usi de garaj, si eu ma bucur.😆
    @GiacomO, am auzit si eu de faza aia, dar mi se pare cam trasa de par. S-a dovedit pana la urma asa ceva ?
    @Pato Basil, da, depinde numai de tine. Cateodata faci alegerea corecta, cateodata faci alegerea gresita. Dar din greseli inveti.
    @Kysarin, normal. Trebuie sa ne bucur cam de fiecare moment din viata noastra, numa ca, cateodata uitam sa facem acest lucru.
    @Glappy, pai asa sunt eu optimist de obicei. Mereu vad partea plina a paharului.
    @Hiksos, interesanta aceata idee. Banuiesc ca asa este. Poate unui alt Boogie nu ii place bloggingul.
    @Pintilei Adrian, multumesc. Banuiesc ca aproximativ toti ne-am gandit la idei de genul asta.
    @skykery, asa e cel mai bine. Asta incerc sa fac si eu. Cateodata imi iese, cateodata nu.
    @Bogdan, asta e interesant ca nu ai de unde sa stii. Iti poti crea o infinitate de idei in minte. Te poti gandi la absolut tot ce se poate.

  7. 1. Dacă nu te nășteai … nu erai în altă parte. Nu se putea să existe un TU (ești unic și irepetabil🙂 ).
    2. Întorsături sunt la tot pasul. Era parcă un film bazat pe multiverse. În care orice decizie luai întrai într-un alt univers paralel pe când în celelalte universuri erau alți TU care luau alte decizii.
    3. Be yourself, be weird if that defines you.

  8. Cel mai mic detaliu poate schimba enorm cursul unei vieti ! Pana la urma stam si ne intrebam cum ar fi fost viata daca am fi/nu am fi facut un anumit lucru.

Leave a Reply

