Absenta de pe blog.


Tuturor cititorilor si tuturor celor care imi viziteaza blogul vreau sa le cer scuze pentru absenta mea de pe blog si pentru ca nu am mai vizitat aproape nici un blog din cele pe care le citesc periodic.

Aceasta absenta aceasta se datoreaza faptului ca, scoala imi rapeste o foarte mare parte din timp si nu am ce face. Proiecte peste proiecte, planul de afaceri si asa mai departe. Probabil si cateva zile de acum inainte va fii tot asa. In plus netul observ ca este impotriva mea.

Asadar probabil ca voi mai scrie peste cateva zile, sau cand prind o “eroare” in sistem.😆

Sa ne auzim cu bine.

8 comments

  1. Sa stii ca si eu nu am mai postat nimic. Din cauza sesiunii . defapt. am o pagina noua creata cu radioul unde emit si eu😀 dar in rest atat. nici nu am mai intrat pe el.

  2. @Pai se pare ca am cam terminat momentan, dar o sa urmeze si partea a 2-a. Trebuie prezentata firma de afaceri la Camera de Comert. Deci……..
    @Pato Basil, pai si la mine este cartea, numai ca printe franturi se mai baga si netul.
    @Dani, corect, dar nici blogul nu poate sa astepte la infinit. Mai trebuie ajutat cateodata.
    @Bogdan Ciurdea, ma gandeam eu ca nu sunt singurul. Iti urez succes si tie.
    @Kysarin, deci tu in loc sa iti inveti pentru sesiune pui muzica la radio. Chiar e muzica faina la radio, l-am ascultat si eu cateva ore.

Leave a Reply

