Nemuritori ?!


Cum ar fii ca timpul sa stea in loc ? Noi sa nu mai imbatranim, peste 100 de ani sa fim exact cum suntem acum. Oare cum ar fi sa vedem cum va evolua viitorul peste 200 de ani sa vedem cum vom ajunge, mai rau sau mai bine. Sa vedem cat rau am facut in trecut.

Ati observat ca se cauta fel de fel de lucruri care sa ne mentina tineri. Intr-un timp auzisem ca sunt si pastile de la care cica nu imbatranesti atat de repede. Ciudat este ca nu am mai auzit nimic de ele, cine stie ce efecte secundare provocau. Ajungeai sa te uiti in oglinda si sa nu te mai recunosti.

Oricum ce sa faci daca traiesti vesnic, pur si simplu la un moment dat te saturi si nu iti mai trebuie nimic, vrei sa scapi de lumea rea in care traiesti, iar nemurirea devine o tortura de care nu mai poti scapa.

Si sa zicem ca vom trai vesnic, toata planeta, asa prin absurd. Nu ne va ajunge Terra pentru cata populatie va fi, pentru ca fiecare om are nevoile lui sexuale si evident va perpetua specia, dar daca cei in varsta nu vor muri se va suprapopula pamantul. Deci nici asa nu e bine.

Pana la urma nemurirea asta este cu doua fete. Bucuria de a trai mai mult, de a apuca sa faci tot ceea ce iti doresti sau nu ai apucat sa faci si tristetea ca nu mai ai nimic de facut, pentru ca tot ce ti-ai propus s-a realizat, iar timpul nu te mai ajuta cu nimic.

Eu daca as fii nemuritor probabil ca m-as plictisi de moarte. Monotonia m-ar ucide, iar timpul nu va mai fii la fel.

Voi v-ati gandit ce ati face daca ati neveni nemuritori ?

26 comments

  1. Dumnezeu a zis: “cresteti, inmultiti-va si stapaniti pamantul!”.
    Daca am trai vesnic si nu am incapea pe Terra am inventa nave spatiale uriase si am gasi alte planete capabile de mentinerea vietii.
    Eu unul nu m-as plictisi, as gasi mereu ceva de facut, chiar milioane de ani. Problema este insa alta. Daca cineva vrea sa omoare pe altcineva, cum se poate in conditiile nemuriri?

  2. Pingback: tratament candida
  3. Sa presupunem ca traim vesnic, dar totusi in perioada “de gratie” tineretea am reusit sa realizam multe , visele nu mai vin , nu mai ai ce indeplini, ca pana la urma toti suntem condusi de teluri si scopuri clare in viata inca de la varste fragede , cand te intreaba mama cu tata “Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”. Chiar daca aceste ganduri cu timpul se schimba sau mai rau se sting din neputinta de a le face reale, apar alte teluri , alte scopuri principale : liceul – bacalaureatul-facultatea-masteratul-casatorie-cariera-copii-pensie. Dar daca ai reusit sa iti realizezi telurile respective, mai simti ca ai pentru ce trai ?
    Eu ma indoiesc.

  4. @derscanu, eu pur si simplu m-as satura la un moment dat. Eu ma gandeam la nemurire in sensul ca nu vom imbatrani dedeloc niciodata, dar sinuciderea si omorul sa fie practicabile.
    @Glappy, da, intr-o anumita masura asa este, dar nimeni nu doreste sa moara inainte de vreme.
    @amy, mai bine incearca sa te muti pe alta planeta decat sa te sinucizi.
    @Nice, dar daca ai trai vesnic, ce ai face in tot acel timp ?
    @dory, echilibrul nu prea mai are loc pe pamantul asta.
    @andrew, sa traim in plus, asta i-ar place oricui, dar sa nu fiu nemuritor. Daca as trai cu 50 de ani in plus ar fii perfect.
    @Roxana, pai da, planeta ar deveni full, si banuiesc ca pana la un moment dat nimani nu i-ar placea sa imbatraneasca, dar dupa o anumita perioada se schimba gandirea.
    @Copilu, ai foarte mare dreptate, din punctul acesta de vedere nu m-am gandit. Pai nu ai mai pretui viata atat de mult daca ai neveni nemuritor.
    @Kysarin, ai dreptate, avem nevoie de idealuri pentru a putea trai si pentru a incerca sa facem ceva cu viata noastra. Cand aceste idealuri se termina, implicit murim si noi sau pot aparea altele noi.

  5. crek dintre toti pe care-i cunosc eu sunt singurul care cred cu tarie ca voi traii peste 150 de ani😀 nush dar am presimtirea ca in maxim 30-40 de ani ne vom putea vindeca de boli grave si vom incetinii procesul de imbatranire. nu vom fi nemuritori dar oricum vom mai castiga ceva ani de viata. cred.🙂

  6. probabil m-as plictisi de moarte

    nu as mai face scoala ca nu mi-ar mai trebui bani ca n-as mai muri de foame/sete

    nu as mai fi atent la nimic ca si daca ar da masina peste mine m-as ridica si as pleca

  7. @Copilul De Lego, ai incercat si nu ti-a placut deloc ?
    @Glappy, o sa reusesti sa traiesti 70 de ani,poate si mai mult. O sa vezi.😉
    @Pato Basil, abea astept sa v\citesc cum vezi tu nemurirea, din perspectiva ta.
    @adriank. daca tu crezi ca vrei reusi sa traiesti 150-200 de ani iti urez sa ti se intampla asa, numai pe la o anumita varsta sa nu te plangi ca nu mai ai ce face.😆
    @Blogul Unui Motrean, corect, numai sa nu fie prea scurta cateodata.
    @Dani, ai dreptate. Sunt avantaje si dezavantaje.
    @Nice, inca nu m-am plictisit de viata, dar la un moment dat ma voi plictisit. O sa incerc sa fac tot ce mi-am propus in viata aceasta, pentru ca mai apoi sa mor impacat.
    @bibabum, da, nu ne-ar mai pasa de nimeni si de nimic.

  8. Ar fi plictisitor, chiar m-as plictisi, mai ales sa mi vad copii si copii copiilor lor sau asa mai departe . In plus ca am fi prea multi, s-ar dubla populatia planetei anual sau chiar mai des . :))

  9. cred ca nu exista blestem mai mare decat nemurirea. sa vezi ca tot ce ti-e drag in jur moare. sa nu mai spun de plistiseala care te apuca… prefer sa mor sanatos decat sa traiesc o vesnicie

  10. @skykery, deci tu te-ai plictisi sa iti vezi copii atat de des. Interesant.😀
    @derscanu, de imaginat ne putem imagina, pentru ca nu spune nimeni sa nu ne imaginam.
    @Hiksos, exact la asta m-am gandit cand am scris postul.

  11. tin sa va informez ca exista fiinte nemuritoare si se fac studii referitoare la modul lor de regenerare a celulelor, proces care produce o continua tinerete: http://www.ecomagazin.ro/meduza-nemuritoare/

    Probabil ca exista deja rezultate, insa, asa cum este de asteptat, nu sunt publice. Personal, cred ca nemurirea s-ar cumpara extrem de scump.
    Nu se pune problema ce ar face oamenii cu nemurirea :))))), ci in ce fel de monstrii s-ar transforma, luptandu-se pentru un asemenea elixir. Evident, nu s-ar da la liber, planeta nu ar suporta o suprapopulare accelerata, abia ne suporta asa cum suntem, muritori. (Stitii bancul cu planetele care se intalnesc si una o intreaba pe cealalta cum o mai duce? “Nasol, spune cealalata, mi-au iesit oameni”. “Lasa draga, ca am avut si eu, si trece!”)
    Daca am avea o dezvoltare tehnologica superioara, care sa ne permita expansionarea in spatiu, nu ar fi o problema. Insa cred ca problema noastra cea mai importanta este calitatea morala: oamenii nu sunt frumosi spiritual, si cand spun asta nu ma refer la religie! Avem calitati deconstructive: invidiem, uram, suntem fatarnici, interesul personal primeaza asupra celui general… etc. Cum sa isi doreasca cineva care ar putea vindeca moartea, oricat de generos ar fi, sa perpetueze astfel de caractere?
    Priviti in jurul vostru, vedeti cata discriminare exista, mai nou, legata de varsta? Batranetea este considerata rusine. Stiti ca eschimosii avea o traditie legata de cei varstnici? Cand plecau dintr-o zona de vanatoare (de foci) in alta, isi paraseau batranii din familie langa un foc, cu o oarecare cantitate de mancare si cateva lemne. Se stia ca dupa ce acestea se vor fi terminat, lupii aveau sa indeplineasca restul. Batranii aveau in jur de 40 de ani, varsta la care nu mai aveau dinti (se consumau la prelucrarea pieilor, care se framantau in gura, bucatica cu bucatica). Si noi suntem un fel de eschimosi, in ciuda dezvoltarii tehnologice, suntem, din pdv moral, salbatici: eliminam, ca si in natura, ceea ce consideram a fi povara. Asa ca problema nu este cand vom avea sau daca vom avea nemurirea, ci daca o vom merita vreodata si cand vom incepe sa evoluam cu adevarat.

Leave a Reply

