Prieteni sau dusmani.


Ati observat ce usor prietenii se pot trnsforma in dusmani ? Mi ince nu mi s-a intamplat acest lucru, sau poate mi s-a intamplat mai demult si nu mai tin eu minte, oricum cred ca e mai bine ca nu imi mai amintesc.

Ati observat ca mereu cineva iti este prieten pana intr-o anumita masura, iar cand o oportunitate se iveste te injunghie pe la spate ca sa fie el/ea sigur/a ca a prins ceea ce astepta de mult. Iar dupa ceea se comporta ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic, ca si cand totul ar fii normal.

Si aceste chestii mereu se intampla cu prietenii vechi, care cateodata te-au ajutat, pe care i-ai ajutat cand au avut nevoie, pentru ca mai apoi sa te lase balta si sa treaca peste, sa nu le pese si sa nu ii intereseze nimic. De ce lumea trebuie sa fie atat de cruda ?

Cum e vorba aia, fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc singur. Pot sa spun ca, chiar se potriveste chestia asta. La un moment dat prietenii iti sunt cei mai mari dusmani, poate voluntar sau poate involuntar.

Cel mai bine e sa iti cauti prietenii cu mare atentie pentru a nu regreta mai tarziu. Nu poti intalni o persoana astazi si maine sa spui despre acea persoana ca e cel mai bun prieten/a a ta. E nevoie de timp, de incredere si de acomodare.

Post inspirat de catre un prieten pe mess si prin intermediul asta vreau sa ii multumesc. Nitule, raman dator cu o cafea.

13 comments

  1. Depinde de firea omului.

    Unii pur si simplu asa sunt, nu stiu sa ofere. Unii invata, se schimba in mai bine, altii nu reusesc sa se maturizeze si sa placa alte persoane in afara de ei.

    De multe ori, cei mai mari inamici provin exact din cercul celor mai bun prieteni. Dar daca o persoana te ataca dupa ce ati fost “prieteni” inseamna ca de fapt, aceea persoana nu ti-a fost niciodata cu adevarat prieten.

    Real friends are forever indeed.

  2. In ziua de astazi e la moda pupincurismul,sunt sanse foarte mari ca atunci cand cineva se da drept prietenul tau,o face doar pentru ca are nevoie de ceva de la tine.

  3. Era o alta vorba : “Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur !”. De multe ori cel mai mare dusman e mai aproape de tine decat crezi. Am patit-o de multe.

    Am cam inceput sa ma satur de “prieteni” !

  4. @adrian, multumesc ca mi-ai spus, am modificat. Asa cum ai scris si tu stiam, dar aveam vraieste in cap cand am scris articolul.
    @Str3n6arizza, da, depinde de firea omului, dar imi pare greu de crezut ca o persoana sa fie asa cu toti prietenii care ii are.
    @Glappy, corect, din pacate in ziua de astazi lucruri de genul asta se intampla, dar mai sunt si exceptii.
    @Dani, am modificat articolul. Banuiesc ca ai inceput sa te saturi de prieteni de genul asta, pentru ca un singuratic parca nu te-as vedea.
    @Pintilei Adrian, da, asta te face sa te simti cel mai ranit, pentru ca persoana cea mai apropiata de tine te-a prins in offside.

  5. <blockquote<Tineti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape.
    Un prieten s-a schimbat radical atunci cand eu nu am vrut sa iau parte la o infractiune alaturi de el. Poate ca e mai bine asa, nu vreau astfel de prieteni.
    Cineva zicea ca un prieten adevarat nu isi poate schimba atitudinea, gresit. Toti suntem oameni, toti suntem intr-o continua schimbare, unii in bine altii in rau.

  6. O cunoştinţă îmi tot spunea că în viaţă nu există prieteni, doar persoane pe care le cunoşti şi restul.

    Nu ştiu cât de adevărată e faza asta, eu până acum am avut parte de persoane cu care m-am înţeles bine, persoane pe care le pot numi prieteni.

  7. @derscanu, cel mai bine e sa nu ai un astfel de prieten. Cum ai spus si tu, altii se schimba altii, nu. In bine sau in rau.
    @bibabum, unii da, dar nu toti. Unii iti raman prieteni pentru totdeauna.
    @Dani, cateodata ai un prieten sau doi apropiati cu care vrei sa discuti si alte lucruri. Banuiesc.
    @Bogdan, asta asa este, dar poate il determina altcineva sa se transforme in dusman. Ca din acest punct de vedere nu ne-am gandit.
    @stiLizer, eu consider ca exista prieteni, trebuie numai sa ii alegi cu grija.

Leave a Reply

