Brasovul, capitala verde a Romaniei.


Am primit un link de la Daniel Urda catre Umbrela Verde, in care brasovul participa intr-o competitie cu alte 9 orase pentru capitala verde a Romaniei. Celelalte 9 orase sunt : Timisoara, Cluj-Napoca, Deva, Sfantu Gheorghe, Sector 2 Bucuresti, Braila, Alexandria, Zalau, Slobozia.

Cum putem ajuta ?  Pai bloggeri care vor sa sustina un oras trebuie sa scrie un post in care sa spuna care este acel oras si de ce il sustin.

Votul meu se indreapta catre Brasov. Era si logic.

De ce catre Brasov ? Pentru ca in primul rand sunt din brasov, pentru ca este oras de munte, unde natura este la ea acasa, pentru ca mereu este curat, pentru ca sunt o gramada de spatii verzi in brasov si exemplele pot continua.

Daca mai sunt bloggeri din brasov si doriti sa sustineti orasul, puteti citi detaliile aici.

13 comments

  1. @Danielph, cum vrei tu, dr poate ai vizitat un oras care ti-a placut si acesta ti s-a intiparit in minte.
    @Pato Basil, da, ne-am distantat, dar Sfantu Gheorghe e inaintea noastra😦
    @Dani, am trimis mail-ul de dimineata, dupa ce am scris articolul, dar deocamdata nu am primit nici un raspuns. Poate isi verifica mai greu mail-ul, cine stie.

  2. @Pintilei Adrian, si eu sper sa castige.
    @Bogdan, nu stiu, probabil, dara daca depaseau brasovul, de ce nu s-au inscris in competitie ?
    @bibabum, da, candideaza si el😆

  3. am fost in timisoara, deva, cluj, sfantul gheorghe si brasov si dintre astea cel mai frumos, linistit si curat mi s-a parut fratele mai mic al brasovului – Sfantul Gheorghe. un oras superb unde am petrec momente de neuitat🙂

Leave a Reply

