Oare prostii isi dau seama ca sunt prosti ?


Ma intreb daca prostii isi dau seama ca sunt prosti, sau sunt precum nebunii, traiesc in lumea lor fara sa ii deranjeze ceva anume. O lume a prostilor in care ei cica sunt destepti dar defapt sunt cei mai prosti.

Am ajuns sa am alergie la astfel de persoana. Am ajuns sa le urasc pana nu mai pot. Ma enerveaza acele persoane care cred ca stiu totul, dar defapt nu stiu nimic, sunt prosti de dau in gropi, dar ei se cred destepti.

Mi se ridica tensiunea cand vad astfel de persoane si imi vine sa le dau cu ceva in cap. Ba frate, daca esti prost macar taci dracu din gura nu mai atrage atentia asupra ca si cand ai vrea sa dai impresia ca stii ceva. Pentru ca degeaba, mai mult de faci de cacat cum iti place tie sa faci.

Si ciudat este faptul ca prostii sunt peste tot, dar parca acum s-au mai si inmultit. Peste tot pe unde mergi dai se specimene pe cale de disparitie fiecare unic in felul sau, dar care au la baza prostia, care pentru ei e sfanta.

Am simtit nevoia sa scriu acest post pentru ca m-a enervat o persoana de genul mai devreme, o persoana care nu stia ce zice, dar acea persoana tot vorbea, numai sa fie ea in mijlocul atentiei, sa se dea rotunda si sa creada lumea ca e inteligenta. Ei bine, teapa, ne-am dat seama cu totii ca esti prost dar numai tu nu vrei sa accepti acestu lucru.

Lasa intr-un final o sa accepti si o sa te resemnezi. Dar cred ca pana atunci va trece foarte mult timp si in acea perioada imi vei face si mai multi draci si probabil ca iti voi repeta in urechi ca esti prost, dar nu vrei sa accepti asta.

15 comments

  1. Eu cred ca prostii nu-si dau seama ca sunt prosti.Daca si-ar da … cred ca nu ar mai continua cu prostia,zic eu.Si daca nu isi dau seama inseamna ca se hranesc cu ea si le face bine… dar daca ii articulezi asa cum trebuie … o sa simta ei ceva diferit. O sa simta INTELIGENTA, ceva nou pt ei.😆

  2. @Mada, inteligenta pentru ei e ceva nemaiintalnit.
    @syiLizer, pai da, ei cred ca sunt normali, ca celelalte persoane au probleme, cand defapt ei sunt de vina.
    @derscanu, ai mare dreptate.
    @Dani, sper sa iti dea seama pana la urma si sa se sinucida.
    @Georgel, multumesc.

  3. Nici eu nu inteleg de unde nevoia asta de a te crede cel mai inteligent. O persoana care gandeste cat de cat, e constienta ca intotdeauna va mai avea ceva de invatat.

    Si eu intalnesc zilnic astfel de persoane, care cred ca sunt absolut minunate, ca nu ai cum sa nu le adori, dar ele nu te pot suporta pe tine, omul obisnuit. Din cauza aceasta tocmai mi-am pierdut cea mai buna prietena, pentru ca nu accepta sa i se spuna ca greseasca, a preferat sa stearga toate cele 200 de comentarii de pe profilul meu de facebook si acum nu imi mai vorbeste deloc. (I-am spus ca nu este model de catwalk)

  4. @Str3n6arizza, din pacate unele persoane asa sunt. Se cred superioara fata de resul lumii.
    @Copilu, da, exact asa se intampla.

  5. cand traiesti printre astfel de persoane si interactionezi zilnic cu ele, e foarte greu sa nu te molipsesti. mie cel putin asa mi s-a intamplat, am luat fara sa vreau cam toate defectele celor din jur, diferenta oarecum importanta este sa realizezi si sa ai “anticorpi” buni, sa sti sa ignori prostii pentru a nu te molipsii.

  6. Era frumos sa fie toata lumea daca nu desteapta, macar ceva mai rasarita. Trebuie sa ne avem uscaciunile, doar asa iti dai seama ca ai multe in plus fata de ei. Din pacate unii prosti mai au si foarte mult tupeu, chiar obraznic. Pana acum nu am vazut nici unul care sa se trezeasca din somnul de veci al prostiei, iar referitor la faptul ca ar fi molipsitoare nu prea cred, un om “dastept” nu-si alege prieteni idioti.

  7. @adriank, eu cred ca nu m-am molipsit si nu imi doresc sa ma molipsesc vreodata.
    @Ioana, tupeul lor ma enerveaza si pe mine cel mai mult.
    @adrian, te consideri prost ? Trist daca te consideri asa.
    @florin, daca te-ai regasit in acest articol, nu am altceva sa iti spun, decat ca esti prost. Eram sigur ca o sa fie cineva ca tine care o sa se atace.

Leave a Reply

