Aparate foto digitale.


Rasfoiam si eu internetul cum fac de obicei si am dat peste cateva aparate foto digitale care mi-au ridicat putin spranceana. Nu in sensul ca ar fi scumpe, in sensul ca mi se pare interesant raportul calitate pret pe care acestea le au. Site-ul cu pricina este www.evomag.ro unde nu se gasesc numai aparate foto ci si alte lucruri interesante pentru orice impatimit de electronice.

Dar acum sa ne axam pe Camere foto deoarece am gasit una care mi-a sarit in ochi. Una care mi-ar placea sa o am in viitorul apropiat cand o sa mai fac vizite prin Roman, Suceava sau mai stiu eu pe unde. Camera cu pricina este un Nikon CoolPix S8000 foarte subtire si care are niste caracteristici foarte interesante.

In primul rand este o camera care are o rezolutie de 14.2 MegaPixeli, in concluzie o sa faca niste poze de o claritate super. Are un display de 3″, zoom digital de 2x si zoom optic de 10x pentru a putea fotografia in detaliu anumite peisaje sau orice altceva.

Are interfata usb 2.0 cu transfer rapid. Nu mai stati cate 15 minute la o poza. Memorie interna de 32 Mb, dar ii poate fi adaugat card de memorie de tipul : SD, SDHC

Dimensiunile sunt reduse, cat sunt la un aparat digital normal, probabil putin mai mici deoarece este modelul compact, iar greutatea este de 183 grame, deci nu iti atarna buzunarul sau te tine cocosat ca alte aparate foto.

Nu sunt eu un mare fotograf, dar imi place sa fac poze si sa suprind natura si tot ce ma inconjoara. Banuiesc ca o un astfel de aparat foto ar putea fi accesibil oricui avand niste calitati foarte interesante.

Sincer, poate reuseste sa imi aduca si mie Iepurasul un aparat de genul asta. Pentru ca nu mai astept pana la Mos Craciun.

5 comments

  1. fain boogie…..mie mi-ar placea Olympus Camera Foto FE-26 (Neagra) e faina…asa neagra….si ieftina…10 megapixeli…si aia care iti place tie…e fain ca are zoom optic 10 X…..asta 4 X sau nu mai stiu…

  2. @gemini, e faina si aia despre care vorbesti tu.
    @Pato Basil, mie momentan mi-ar trebui aia, nu imi trebuie cine stie ce. M-am uitat la caracteristici si mie se pare mai mult decat ok. Deocamdata sao am am pe asta.
    @Serj, pai acum si eu la fel, dar plus ca voi aveti aparat foto digital, dar nu prea il folositi, numai cand mai aparem noi pe la voi.😆

Leave a Reply

