Racit in ultimul hal.


De vreo 3 zile am reusit sa racesc si eu, nu ca ar fi ceva imposibil pentru mine, dar de obicei ma astept sa racesc vara, pentru ca mie asa mi se intampla majoritatea timpului. Dar acum se para ca m-a prins o raceala urata de tot.

Pur si simplu nu inteleg unde am reusit sa racesc in halul asta, pentru ca nu prea m-am plimbat cine stie pe unde, numai pana la scoala si inapoi acasa. Dar orice este posibil, poate am prins raceala in autobuz, cine stie.

In fine, vreau sa spun ca in cel mai scurt timp sper sa imi revin si sa nu mai fiu o fanta arteziana ambunalanta. Ma tratez cu ceai, paracetamol, lamaie si alte chestii acre, cica vitamina C e buna la raceala.

Voi ce alte chestii imi recomandati sa imi revin cat mai repede, nu de alta dar sa pot sa ies si eu in oras la o bere sau undeva, pentru ca ieri am ratat o bauta din cauza racelii si mor de oftica.

6 comments

  1. Offf Bogdy… ai reusit si tu in sfarsit sa racesti? saracutul de tine :p de mine ce sa zic… vocea mea e “gone” de vreo 2 zile… de la o plimbare prin parc mi se trage, a batut un vant foarte rece… mi-am mai revenit, am baut la fervex pana n-am mai putut, dar isi face efectul incet incet… sa ai grija de tine… ca am auzit ca se anunta ninsori si zile geroase pe acolo. sa te faci bine! bye bye!

  2. probabil e din cauza schimbarii bruste a vremii. si eu am racit destul de urat si tot asa de cateva zile si cunosc inca vreo 15 persoane care la fel. a fost mult prea cald pentru perioada asta in toata europa iar acum deodata s-a racit brusc. iti recomand aspirina c efervescenta, face minuni.

  3. Ca să nu ai nasul înfundat , încălzeşte apă fierbinte , pune sare în ea , şi lasă aburii să îţi intre în nas . Nu mai ai nasul înfundat . Despre restul nuştiu.
    Şi eu azi dimineata si acum doua dimineti m-am trezit cu strănuturi şi nasul înfundat , dar după .

  4. @Dani, multumesc, acum parca sunt ceva mai bine, dar tot abea respir.
    @carmen_rx, pai trebuie sa racesc si eu pana la urma, desi nu imi doream asa ceva. Rau ca ai racit si tu, ai grija de tine si mai vorbim noi.
    @adriank, probabil de asta am racit, pentru ca altceva nu imi vine in minte acum. O sa incerc si aspirina efervescenta.
    @Bogdan Ciurdea, o sa incerc si cu apa fierbine si sarea, dar eu stiam cu aburii de la ceaiul de menta ce merge, dar o sa incerc si cu sare.

  5. Paracetamol si vitamina C ar trebui sa fie suficient la o raceala simpla. Daca e mai mult de atat necesita antibiotic, poate Clacid, insa medicul trebuie sa decida.
    Eu iti urez: sanatate!

Leave a Reply

