Duelul invingatorilor.


Ce inseamna asta ? Inseamna un battle intre doi bloggeri. Eu, respectiv Degetica. Cum s-a ajuns la asta ? S-a ajuns la asta cu ajutorul celor doi organizatori Pato Basil si Cody care au pus la cale acest concurs si evident, ne-au anuntat si pe noi ca participam. Asadar, acest concurs se desfasoara intre 8-15 ianuarie si are la baza 3 articole pe 3 teme diferite. Plus voturile pe care le vor strange cei doi participanti. Asadar daca o sa va placa ceea ce scriu si cum o sa scriu va invit sa ma votati pe cele doua bloguri : Pato si Cody.

P.S : Primul articol trebuie scris pana la data de 10 ianuarie la orele 21.

7 comments

  1. Multumesc, eu la ultimul post nu mai eram atat de sigur. Fiindca am stiut ca am facut varsa totul pentru ca nu aveam inspiratie si daca nu am inspiratie sau idei degeaba mai scriu. Oricum felicitari si tie si mult succes cu blogul in continuare.

Leave a Reply

