Un an nou.


Se pare ca incep primul post din noul an cu o leapsa. Desi am spus ca nu o sa mai accept lepse, de data asta fac o exceptie pentru ca e 1 ianuarie 2011. Vreau sa va urez un an nou fericit si mai bun decat precedentul, mai plin de bucurii si de ce vreti voi.

Aaaa si sa nu uit, daca ati chefuit mult azi noapte si acum va doare capul, incercat sa va tratati cu niste zeama de varza. Garantez ca merge.😉

Deci, sa curga leapsa.  Si leapsa asta am primit-o de la Roxana, deci chiar nu aveam cum sa nu o accept.😀

SUNT incapatanat.
AŞ VREA sa curga bere la robinet.
PĂSTREZ numai porcarii prin camera.
MI-AŞ FI DORIT sa dau timpul inapoi.
NU ÎMI PLACE ca, cineva sa imi spuna ceva, iar apoi acea persoana sa se intoarca la 180 de grade.
MĂ TEM sa nu mor chinuit.
AUD piticii din creierul meu.
ÎMI PARE RĂU ca nu am cunoscut mai bine unele persoane.
ÎMI PLACE viata.
NU SUNT prea normal.
DANSEZ cand e nevoie.
CÂNT, nu cant.
NICIODATĂ sa nu spui niciodata.
RAR spun direct DA.
PLÂNG cand tai ceapa.
SUNT CONFUZ destul de rar.
AM NEVOIE de niste bani.
AR TREBUI sa ma las de fumat.
AŞ PUTEA stresa pe cineva, dar acum nu am pe cine.

Aceasta leapsa merge la cine vrea.

12 comments

  1. >> SUNT incapatanat.
    Asta nu e neaparat un lucru rau, fara o doza de incapatanare (suna mai bine daca-i spui perseverenta) nu reusim nimic in viata.

    >> AŞ VREA sa curga bere la robinet.
    Eu cred ca nu ai vrea… da, o bere, doua, noua sunt OK, dar excesul dauneaza grav sanatatii… plus gandeste-te in ce lume te-ai invarti daca toata lumea ar bea… bere de la robinet.😛

    >> PĂSTREZ numai porcarii prin camera.
    E tipic varstei, o sa-ti treaca.😛

    >> MI-AŞ FI DORIT sa dau timpul inapoi.
    Asta nu e bine deloc, invata sa iei deciziile astfel incat sa nu ajungi sa le regreti mai tarziu… si, asa ca idee generala, sa stii ca in viata ajungem sa regretam lucrurile pe care nu le-am facut, nu pe cele pe care le-am facut.😛

    >> NU ÎMI PLACE ca, cineva sa imi spuna ceva, iar apoi acea persoana sa se intoarca la 180 de grade.
    Cred ca nimanui nu-i place asta.🙂

    Si ma opresc aici ca daca nu ar insemna ca am participat si eu la o leapsa si nu imi plac de fel. :))

  2. Sa stii ca m-am suparat grav pe tine ..😦 ..

    Pai ce-i asta ? Lipsesc o perioada si gata , poc .. m-ai uitat😦 ..

    of of of .

    La multi ani !!

  3. @derscanu, vom vedea daca voi continua tot anul numai cu lepse, dar e greu de crezut ca asa va fi.

    @NextBuLady, m-ai corupt, si poate la un moment dat o sa curga bere la robinet.

    @andrew, sunt de parere ca am facut niste greseli pe care as fi vrut sa nu le fac. Si poate pentru ca imi e dor de trecut si de anumite momente.

    @bibabum, banuiesc ca mai multa lumea isi doreste asta, nu numai noi 2. Ar trebui sa facem o organizatie pe tema asta.😆

    @Bogdan Epureanu, incapatanat sunt in sensul bun. Poate pentru ca sunt si taur, de aia sunt asa incapatanat.

    Sincer, as vrea sa curga bere la robinet, dar numai cateva ore pe zi, nu mai mult.

    Incerc sa scap de tot ce am prin camera si ma enerveaza, cand o sa reusesc o sa vin cu o poza.😆

    De acum o sa incerc sa iau deciziille corecte pentru a nu regreta mai tarziu. Sper sa imi reuseasca chestia asta.

    Poate leapsa asta iti place, poti sa o iei sa o pui la tine pe blog.😉

    @Nana, ai lipsit mult mai mult, si credeam ca te-ai lasat de sportul asta cu bloggingul. Oricum, bine ai revenit printre noi.

    @Bogdan, multumesc, la multi ani si tie si multa sanatate.😀

Leave a Reply

