Un alt post despre muzica.


Stateam noapte asta si ascultam niste melodii de la Scorpions si ma intrebam de ce nu se mai face muzica cum se facea odata ? Acum se fac numai chestii care se numesc muzica. Niste tentative esuata de a crea muzica. Unde e muzica de alta data in care masele de oameni se strangeau cu mare fast pentru a asculta trupa favorita, care evident era o trupa buna.

Ce se intampla cu ascultatorii de muzica de calitate ? Banuiesc ca sunt si eu pe cale de disparitie precum animalele acelea vanate in exces. Iar si mai putini au ramas cei care produc muzica de calitate. Acum nu se asculta decat kitchuri care apar pe KissTV, MTV si asa mai departe.

Adolescentii au creierul spalat cand asculta muzica asta, nu au altceva in cap decat pitipoancele astea care apar acum la TV, mai mult dezbracate decat imbracate si toti spun mama ce bune sunt, ce le-as fute. Numai asta au in cap. Nu spun sa nu asculte, din partea mea sa il asculte pe salam pana le cad urechile si mor toti, inclusiv cantaretii de manele si manelistii. Spun aceste lucruri ce cea mai mare bucurie.

Dar va recomand sa mai dati si pe VH1, asta in caz ca reusiti sa il gsaiti in meniul televizorului si sa ascultati si muzica care o mai da pe acolo. Desi e muzica destul de veche, e muzica de calitate si muzica cu care poate au crescut parintii nostrii si muzica care au ridicat stadioane pline cu oameni in picioare, deci nu orice ciompalac mergea la astfel de concerte.

V-am facut o simpla recomandare. Pana la urma faceti cum vreti, dar eu conside ca muzica mai veche este mult mai placuta decat cea actuala. Dar nu vreau sa generalizez, sa zicem ca 10% din trupele actuale fac muzica de calitate, restul NU.

Aaa si am uitat sa specific ca majoritatea melodiilor actuale nu sunt decat niste copii nereusite ale altor melodii care au facut valva.

Mi-am incheiat pledoaria.

16 comments

  1. am zis si eu aici cat de mult detest melodiile astea noi si difuzate excesiv. intradevar o mare parte din muzica veche este de mare calitate insa eu totusi sunt de parere ca se face muzica originala si de calitate si-n prezent. bineinteles in cantitate redusa dar nu prea interactionam cu ele pentru ca nu sunt difuzate sau promovate niciunde.
    umanitatea a devenit din ce in ce mai aplanata muzical si nu prea-i mai pasa de versuri sau ritm, tot ce conteaza este sa fie femei dezbracate in clip si sa sune macar bine.

  2. mare dreptate ai ! ce e acum nu e muzica, sunt mixaje, colaje, copii…foarte putine melodii cu versuri, line melodica, instrumente ce nu au treaba cu calculatorul. Dar eu spun ca muzica buna va ramane si intotdeauna va fi cine sa o aprecieze. Cat despre pustii de azi… nu se mai trezesc din bubuiala asta

  3. Da, ai dreptate. Iar cireasa de pe tort vine odata cu manelele. Faaara numar, fara numar. Si asa vine The End.. the sad end. Asta e. Ce sa facem… mi-e dor de formatii precum Parlament, Vama Veche, Asia (Ia cu tine si inima, inima mea… si ascunde-o-n bagaje, pe undeva.. Ia-o cu tine acolo-n America.. sau in Asia..) Cat mai ascultam eu ASIA… Sunt si acum, dar nu mai e ce-a fost. MI-ai dat niste idei cu Scorpions. Ia sa vedem. Take care:)

  4. eu ascult rock fm in masina, cateodata magic fm( mai putin luna asta cand au inceput cu melodiile de craciun de acu 3 saptamani si cred ca o sa termine cu ele prin februarie) .

  5. @adriank, cum am spus si in post, din punctul meu de vedere 10% din trupele actuale mai misca ceva in domeniul muzicii, restul sunt pe langa.

    @Hikos, muzica buna normal ca va ramane, si vor si mai putini cei ce o vor mai asculta.

    @Cody, eu sunt de parere ca unele treupe vechi romanesti nu au fost cine stie ce, iar ASIA nu prea am ascultat cand eram mic, de mic nu imi placeau😆 dar Vama Veche, Pheonix si alte trupe da.

    @derscanu, paa ABBA chiar e o trupa buna, am ascultat si eu cateva melodii de la ei, dar nu prea sunt genul meu.

    @Vlad, pai si acum cand mergi cu masina nu mai asculti nimic ? Sau asculti simfonia motorului ?

  6. Acum totul se rezuma la muzica de club sau manele. Mai exista ceva rock dar nu se apropie de ce era odata …

    Acum e simplu sa te faci cantaret : ai un calculator bun si iti modifici vocea in chip si fel . Fabrica de hituri pe banda rulanta …
    Si cand imi aduc aminte de : Roxette,Snap,Solid Base,Dj Bobo, Blue System,Modern Talkin,Mariah Carey,Celine Dion,Backstreet Boys,Bad Boys Blue, C.C Catch, Depeche Mode, La Bouche, UB 40 …

  7. Înainte muzica se făcea pentru a distra / a satisface o anume nevoie de relaxare a individului, acum muzica se face pentru a-i fura banii individului. Asta este, cică evoluăm …

  8. @Dani, acum muzica parca nu mai are viata. Acele trupe de care vorbestu tu, au facut senzatie la vremea lor.

    @stiLizer, da, involuam in loc sa evoluam, din pacate.

    @Roxana, Craciun fericit si tie.😀

  9. iti pot da un raspuns: pentru ca lumea e plina de cretini,de inculti, putini sunt cei care mai apreciaza muzica buna,iar artistii,sau asa zisii artisti creeaza pentru bani,adica pentru marea masa a populatiei.Totusi iti pot spune cateva trupe bune din romania,sunt sigur ca ai auzit de unele dintre ele Tapinarii,Byron,Travka,Urma,Za Duff,Alternosfera(din Moldova),OCS,sunt cateva dintrupele bune din Romania,din momentul de fata. Am zis ca daca iti place Scorpions,iti va placea si astea😉

  10. @Glappy, da, artistii din ziua de astazi vor numai sa se imbogateasca si nimic mai mult, nu vor sa ofere muzica de calitate, sau in perspectiva lor ceea ce fac ei e muzica de calitate. De unele trupe am auzit, dar o sa caut melodii si de la restul sa vad cum sunt.

  11. Cred ca unii artisti sunt constienti de faptul ca fac muzica comerciala si fac asta doar sa prinda la public.Andra de exemplu are o voce foarte buna,dar s-a dat pe comercial, si-a dat seama ca ce facea ea nu prinde si ca ar putea castiga mai bine facand muzica comerceala(hausareala)

Leave a Reply

