Plimbare pana in Roman.


Azi dimineata am plecat si eu spre Roman pe la 5:30, cu taicamiu sa aduc vinul plus alte chestii. Asadar, am plecat la 5:30 din Cristian, judetul Brasov. Pe la 6, 6 si ceva eram in afara brasovului si pe la ora 10 am ajuns in roman. Am ramas cu speranta ca ramanem peste noapte acolo si vom pleca maine de dimineata, pentru a ajunge pe la 11-12 aici.

Dar de unde, am plecat tot astazi, pe la ora 15:30 si am reusit sa ajngem pe acasa acum la 21:30. Din fericire nu am ramas  blocati prin troiene pe nicaieri, desi la radio s-a spus ca drumul dinspre Roman spre Onesti e blocat. Din fericire nu a fost asa si am reusit sa ajungem cu bine inapoi acasa.

Drept urmare, am facut si eu niste poze sa nu ma intorc cu mana goala.

Aaa si nu am facut poze numai in Roman, am facut poze cam peste tot pe unde am trecut si unele nu au claritate atat de mare deoarece sunt faceute din mers. Dar macar intentia conteaza.

Restul imaginilor le puteti gasi pe  pagina Poze din Brasov si nu numai.

5 comments

  1. @Pato Basil, cu trenul ajungi cam greu, dar daca nu ai cu ce altceva e bine si asa. Sa te simti bine.

    @bibabum, de ec sa nu ajungi ? Poate faci asa o vizita vreodata pe acolo. Nu ai de unde sa stii pe unde o sa ajungi.

Leave a Reply

