O sosie, doua, trei ?


Oare chiar fiecare dintr noi avem o sosie pe undeva prin lume ? Mie unul imi e greu sa imi imaginez un tip care arata aproape la fel ca mine, cu cateva diferente si traieste in celalalt colt al lumii. E destul de ciudata faza asta. Oare sosia ar putea avea aceleasi vicii ca si noi ?

Interesanta ideea asta cu sosia. Ideea aceasta este precum aceea in care “fiecare avem persoana care ni se potriveste, numai ca ea se afla undeva in lume si noi trebuie sa o gasim”. Oare cum ar fi sa stam de vorba cu sosia noastra si sa invatam de la ea lucruri pe care nu le stiam despre noi.

Oare este posibil sa avem mai multe sosii ? Nu stiu ce sa zic despre asta. Dar stiu ca fiecare om este unic prin felul sau de a fi. Prin caracteristicile sale. Este posibil ca doua persoane sa arate identic, dar este imposibil ca aceleasi doua persoane sa gandeasca in acelasi mod.

Mi-ar placea ca, cel putin odata in viata mea sa ma intelenesc cu sosia mea si sa schimbam cateva pareri, idei, sfaturi. Sa vad daca se aseamana cu mine atat de mult si sa vad ce fel de persoana este. Asta daca exista cu adevarat. Desi imi e cam greu sa cred, pentru ca sunt cam unic pe planeta asta. :)) =))

9 comments

  1. poate fizic mai sunt persoane, dar psihic imposibil:) eh ideea cu statul de vorba e buna, dar sa trimitem sosia la munca, scoala, etc lucruri care nu ne plac ar fi perfect :))

  2. Nu vad de ce nu am avea o sosie sau mai multe, insa fiecare in felul ei este o persoana unica. De fapt, fizicul nu prea are mult de a face cu felul de a fi, caracterul, dorintele si modul in care gandeste si actioneaza cineva.
    Sosia nu este o dublura, o copie, o clona, deci chiara daca fizic este identica nu noi poate fi foarte diferita de noi in alte aspecte.
    Da, esti unic, in felul tau.

  3. Am vazut chiar multe persoane care seamana cu celebritati … Am ramas cel putin masca in momentul in care am vazut o tipa care semana perfect cu o vedeta de peste ocean.

  4. Mie mi-ar place o clonă-sclav, m-am gândit mult la varianta cu sosia, nu m-ar încânta prea mult să existe o sosie de-a mea sau eu să fiu o sosie a altcuiva. Dar o clonă-sclav mă încântă, trebuie doar să fiu eu la puterea a doua, l-aș pune să facă tot ce nu îmi place mie :)).

  5. @Mihai, toata lumea banuiesc ca s-a gandit ca sosia sa munceasca in locul nostru.

    @bibabum, evident ca o sa aiba un blog, numai sa nu il aiba mai fain ca al tau :))

    @derscanu, pai da, fiecare este unic prin caracteristicile sale, prin felul sau de a fi.

    @adriank, nu cred ca ar fi chiar asa un mare dezastru. Ar fi dezastru daca ar fi mai multi ca gigi becali sau ca basescu. :))

    @Dani, eu nu prea am avut ocazia sa vad sosii ale unor celebritati, sau poate nu mai tin eu minte. Dar promit ca daca o sa vad o sosie o sa ii fac o poza.

    @GiacomO, unul cu sosiile, unul cu clonele. Daca tie iti place o clona sclav nu am ce-ti face. Poate o sa ai una vreodata, cine stie. :))

Leave a Reply

