Nesiguranta, Neincrederea.


Neincrederea pune stapanire pe noi, la fel si nesiguranta. Nu mai suntem siguri pe noi, nu mai avem incredere in noi ca vom reusi sa trecem peste probleme. Parintii stau si privesc cu nesiguranta la salariul care il iau in fiecare luna din ce in ce mai mic si nu stiu cum sa faca sa puna mai multa mancare pe masa. Totul este cumplit, mai ales acum pentru ca a dat si frigul.

Nu mai poti avea incredere in nimeni. Si cel mai apropiat te fura pentru a-i merge lui mai bine. In aceste momente cel mai puternic supravietuieste. Cei slabi devin sclavii celor puternici. Din pacate asa se intampla acum la conducerea tarii. Dar presimt ca romanii nu vor mai suporta multe magarii si totul se va incheia cu varsare de sange.

Nu mai credem in nimic, dar din pacate, multi inca cred in guvern si in cei de sus. Inca, cred ca o sa le mearga bine mai incolo. Ei bine, se inseala, nu o sa le mearga mai bine, dimpotriva o sa le mearga mai rau si ar trebui sa inceapa sa nu mai aiba incredere in cei care i-au mintit atat si care mai au putin si iau si pielea de pe ei.

Trebuie sa facem ceva pentru a ne putea recapata increderea in noi si in propriile noastre forte. Dar ce anume trebuie facut ? Romanul trebuie sa creada cu tarie in ceva anume si cred ca romanul trebuie sa creada intr-o viata mai buna. Sa faca tot ce ii sta in putere, legal vorbind pentru a supravietui, pentru a demonstra ca oricat ne-ar lovi cei din conducere, noi nu cadem ci ramanem in picioare si trecem mai departe.

Asa va reusi sa apara increderea in viata noastra. Insa o singura persoana nu ajunge, trebuie sa fie mai multi. Un numar semnificativ, care sa strige toti intr-un glas ca vor sa supravietuiasca indiferent ce s-ar intampla. Avem nevoie de oameni de genul asta, de oameni cu drag de patrie, cu drag de viata si cu vointa de a le fi mai bine.

14 comments

  1. Deci te-ai gandit la o campanie .. sau ceva de genul . Ca apoi atitudinea reflectata de membrii campaniei respective sa fie atitudinea tuturor romanilor . Interesant .
    Tu ai dreptate , exact asa e ( si nu numai in Romania ) , si nu numai in plan econimic/politic .
    Cheia e vointa . Noastra😀 .

  2. ti-ai gasit sa verse romanii sange. niciodata. singurul lucru care se va intampla este ca vom trece de la lumea a 3-a la lumea a 4-a, nivelul de trai va scadea drastic. se va ajunge exact ca-n brazilia sau Dubai, societatea va fi impartita in 2, 5% vor fi putred de bogati si restul vor subexista, va disparea clasa de mijloc.

  3. @adina, din pacate nu mai exista aceasta vointa in interiorul nostru. Nimeni nu se mai agita pentru nimic.

    @Roxana, cam da, dar daca vrem ceva cu adevarat, nimic nu este imposibil.

    @adriank, pai nu mi se pare normal ca societatea sa fie impartita in doua, pana la urma suntem un popor, o natie.

  4. Mi-a placut ce ai scris tu aici…e interesant. Tu pari o persoana increzatoare in fortele proprii care vrea sa-i faca si pe ceilalti sa creada…in ceva, in orice, numai sa nu se mai lase condusi asa sau mai bine zis dusi de nas. Cred ca acolo la sfarsit ai uitat sa mentionezi de ceva foarte important: Avem nevoie de oameni cu credinta!

  5. @Georgel, eu tind sa cred numai in ceea ce face omul cu mana lui, nimic altceva. Avem nevoie de oameni cu credinta de a le merge mai bine, de asta avem noi nevoie acum.

    @Mihai, trist ceea ce se intampla acum. Pentru batrani este din ce in ce mai greu si nu numai pentru ei.

  6. Boogie: am vazut ieri pe strada o femeie care numara vreo 3-4 lei, dar stii cum ii numara? Cred ca i-a numarat de vreo 5-6 ori in fuga pana a trecut pe langa mine! E trist ca unii oameni ajung in stadiul asta. Dar eu sunt mereu sigur de mine si de aia invat ca sa nu am dubii, vreau sa devin sigur pe mine in meseria pe care o voi practica.
    Ps- daca ai timp mai citeste o data articolul ai multe scapari!(probabil te-ai grabit, dar un articol de calitate trebuie sa fie si corect exprimat).
    “si-ajungi sa dai si ultimul leu din buzunar pe ce mananci si atunci nu-ti vine nici sa te mai culci” marca Guess Who.

  7. @Pato Basil, pai fiecare trebuie sa invete la o anumita varsta pana nu e prea tarziu. Pentru a nu avea probleme pe viitor.
    Am recitit articolul si am facut corectari, pe viitor voi incerca sa nu ma mai grabesc cu speranta ca articolele sa aiba mai mare calitate.

  8. poi sunt de calitate prin continutul abordat! fiindca de asta te citesc cu placere:) dar e bine sa incercam sa remediem si micile erori si eu mai fac si la inceput chiar imi scapau frecvent… acum mai rar dar sigur am, daca vezi vreodata rog sa ma anunti ca nu imi este rusine sa recunosc ca am gresit:) cineva mi-a trimis prin contact faptul ca am gresit un cuvant sa nu ma faca sa ma simt rusinat… si i-am zis ca poate sa comenteze fara grija.

  9. @Florin, daca nu ne-am dori nimic, nu am reliza nimic. De asta trebuie sa ne dorim din tot sufletul ceva anume si sa incercam sa obtinem acel lucru. Multumesc.

    @Pato Basil, pai normal, omul din greseli invata. Daca nu ne-ar spune cineva unde gresim, am stagna in greseala si nu am rezolva nimic. Daca o sa vad vreo eroare pe undeva o sa te anunt si te rog ca si tu saimi faci la fel. Multumesc.

    PS: Si eu te citesc cu placere, altfel nu te mai aveam in blogroll.

Leave a Reply

