Detasare


Cu totii trebuie sa ne detasam de tot ce este in jurul nostru, sa ne creeam o lume a noastra pentru o scurta perioada de timp, dar nu prea mult ca dupaia dam in alte probleme si nu e bine. Trebuie sa ne relaxam sa nu ne mai stresam, sa nu ne mai agitam.

Sa uitam de toate problemele, sa uitam ceea ce nu ne convine, macar pentru o scurta durata. Avem nevoie de asa ceva pentru a putea trece mai departe, psihic avem nevoie de acest lucru pentru ca altfel am innebuni, totul ar lua o alta intorsatura. Dar cate persoane vor sa faca acest lucru ? Cate persoane vor sa uite de griji pentru 5 minute ? Banuiesc ca destule.

Ne putem detasa de tot ce se intampla in jurul nostru intr-o carte, in imaginatia noastra, in fel si fel de lucruri marunte sau mari care ne ajuta. Pentru 5 minute putem uita tot ce nu ne convine si am putea sa ne incarcam bateriile pentru tot ce va urma. Vom putea fi pregatiti psihic pentru urmatoarele momente in care ne vom stresa.

Cate persoane fac acest lucru ? Banuiesc ca nu prea multe. Multe persoane vor spune ca nu au timpul necesar pentru a face asa ceva, dar fac acest lucru pentru ele, nu pentru mine, sau pentru mai stiu eu cine. Fac asta pentru binele lor, pentru a se simti ei mai bine si pentru a putea intelege mai usor lucrurile ce se vor intampla pe viitor.

Nici eu nu m-am mai detasat de mult de lumea reala, nu m-am relaxat gandindu-ma la o plaja insorita sau mai stiu eu ce. Poate ar trebui sa fac si eu acest lucru si cel mai bine ar fi fost sa incep cu exemplul meu. Dar promit ca o sa ma detasez pentru 5 minute de tot ce ma inconjoara, ca nu o sa imi mai pese de nimic.

Dar nu ma detesez astazi, poate zilele viitoare, poate in weekend, voi vedea eu, cand voi avea o spartura in timp in care pur si simplu nu voi sti ce sa fac, in care nu o sa am ce sa fac. Atunci voi incerca acest lucru. Pana atunci numai bine.

8 comments

  1. Interesanta postare! Poate nu acordam destula atentie,nu ne “ocupam” de noi atat de tare,uneori ne mintim chiar si pe noi ca e “bine”… Nu cred ca am facut asta prea des,dar am sa o fac si eu pe viitor.:D

  2. Bine spus . Gandeste-te ca , pana la urma , chestia asta reprezinta foarte mult pentru noi . Oamenii refuza sa ” fuga ” 5 minute din realitate , probabil , din teama de a nu ajunge prea visatori/irationali. Eu , scap cate 5 minute din lumea asta , de foarte multe ori si fara sa-mi dau seama . E sursa mea de optimism .

  3. eu sunt adanc infundat in lumea mea, unde gandirea mea, buna sau rea, conduce. De cand am descoperit ce dezorganizata, plina de nedreptate si — proasta — e lumea reala, am refuzat sa mai am vreun contact cu ea. Eu unul sunt fericit in lumea mea, si sincer recomand tuturor celor care sunt scarbiti de lumea reala, sa-si creeze lumea lor, ca-n Fight Club (nici p-asta nu l-ai vazut…)

  4. @Iulia, pai nu trebuie s ne mintim ca e bine. Trebuie sa ne cream o lume a noastra in care e bine.

    @adina, pai toata lumea scapa 5 minute din realitate. Cand citeste o carte, cand se uita la un film si asa mai departe.

    @adriank, vad ca tu ai o lume a ta pe care o conduci singur. Asa e cel mai bine. Si Fight Club l-am vazut, este unul dintre favoritele mele. :))

  5. Ma refeream la 5 minute ” goale ” :)) .
    Tocmai pe ideea asta merg , cand nu ii judec pe cei cu prieteni imaginari . Fac parte din lumea lor .

  6. @adina, 5 minute “goale” sunt 5 minute pierdute. Sunt 5 minute in care puteai face ceva pentru tine.

    @Dani, cu totii avem o lume a noastra in care traim, pentru a putea trai in relitate. Altfel nu am suporta presiunea care este asupra noastra zi de zi.

Leave a Reply

