Ceaţa, frigul.


Când am ieşit afară, o ceaţă groasă împânzea totul. Un prieten care ne-a condus a exclamat: Parcă suntem în Silent Hill, chiar aşa arata totul. Nu vedeai până la capătul străzii din cauza ceţii groase. Un vânt subţire şi aspru ne intra în oase, dar noi nu ne grăbeam să mergem spre casele noastre.

Mergeam liniştiţi, agale, bucurându-ne de ceea ce vedeam. Mai ieşisem cu un prieten mai devreme până afară şi tot era ceaţă, dar nu atât de groasă ca acum, iar peste tot erau oameni. Acum, în schimb nu mai era nimeni pe stradă în afară de noi doi. Totul arata părăsit.

Parcul era gol, felinarele luminau băncile pe care stăteam vara şi beam o bere, iar acum totul arata sinistru. Nici un semn de viaţă nu era pe lângă noi. Biserica Săsească, arata părăsită. Turnul abia dacă se vedea prin pâcla groasă, iar ceasul parcă stătea pe loc. Nici o limbă parcă nu se mişca. Totul era fără viaţă.

Pe drumul principal pe care mergeam spre casă, era la fel. O maşină trecea la câteva minute, fără să se agite prea mult, şi fără să facă prea mare zgomot. Parcă îi era frică să nu deranjeze natura care se dezlănţuia. Drumul era luminat numai de stâlpii puşi rar şi de reclamele magazinelor, în rest nimic care să necesite atenţia noastră.

Ajuns în faţa porţii am stat câteva minute şi m-am uitat împrejur, la tot ce mă înconjura. La natura care îşi cerea drepturile printr-o altă metodă mai plăcută. Mă uitam la stâlpii care luminau strada goală acum, pe care mai devreme trecuseră zeci de persoane. Mă uitam la, luna care abia se vedea pe cer, care era unică de fiecare dată, mă uitam atent la tot şi încercam să îmi întipăresc imaginile în minte, pentru că niciodată nu e la fel.

12 comments

  1. Silent Hill sau The Mist (apropo, l-ai vazut, si daca da cum ti s-a parut sfarsitul… :D). Intradevar este foarte frumos si linistit cand nu se aude nimic decat vantul si poate niste pasari. mie-mi place enorm senzatia pe care-o am cand merg noaptea la pescuit si tot asa se lasa ceata sau e cerul senin si se vad toate stelele.

  2. Mie imi place la nebunie atunci cand e ceata, mai ales cand merg la munte, se vede asa frumos😀 , dar totodata ma sperie, parca sunt intr-un film de groaza :-s

  3. @adriank, din pacate nu am vazut filmul. Poate o sa ma uit la el. E placut sa te plimbi noaptea.

    @Spiridusha, aseara era exact ca intr-un film de groaza pe strada. Totul pustiu.

  4. Asta inseamna sa traiesti🙂 . Imi regasesc linistea totala in peisajul descris in articol . Chiar daca poate parea straniu , la un moment dat😀 .
    Felicitari pentru cum ai scris🙂 .

  5. @Pato Basil, ce e drept si mie mi-a creat, ca pana am ajuns acasa in spate ma uitam. :)) Dar a fost si placut in acelasi timp.

Leave a Reply

