Postul Craciunului


De astazi incepe postul Craciunului. Am auzit ca peste 48% dintre romani o sa tina post, evindent ca in timpul ce o sa tina post o sa isi bage si o sa isi scoata de nenumarate ori, o sa injure ca la usa cortului cand o sa vada factura de la gaz, o sa faca, ca toti dracii cand o sa vina curentul si asa mai departe. In concluzie o sa tina degeaba post, pentru ca asa este romanul.

Eu unul nu prea le am cu chestiile astea, nu pot sa nu mananc carne. Cum zice taicamiu, cea mai buna le guma e carnea. Si oricum mi se pare postul asa fara nici un sens. Mai sunt obsedatii aia care se infometeaza ca disperatii cu speranta ca Dumnezeu ii primeste in rai. Ba idiotule, daca te infometezi ca un dezaxat dar in acelasi timp injuri ca la usa cortului, nu ai rezolvat nimic.

Si mi se pare o porcarie sa tii post o perioada destul de lunga de timp, iar la Craciun sa mananci pana dai in hepatita sau pana ajungi la spital cu dureri abdominale. De obicei asa se intampla in perioada Craciunului. Romanul e fomist mare. In fine, fiecare cu parerea lui si cu prorpiul sau punct de vedere. Acesta este opinia mea.

8 comments

  1. Chiar vream sa scriu despre posturi. Probabil o sa o fac maine.
    Mie personal mi se pare o mare tampenie. O sa dezvolt mai mult intr-un articol🙂.

  2. Nu am reusit niciodata sa tin postul Craciunului, ce-i drept nici nu m-am gandit serios… poate la batranete voi avea mai multa minte.🙂 Momentan sunt de acord cu cele relatate de tine mai sus.

  3. @isabela, asa este la noi.

    @Dani, si mie mi se pare o tampenie si bine faci ca o sa dezvolti mai mult, pentru ca eu nu am mai avut timp.

    @excesdesare, nici eu nu am reusit dar nici macar nu am incercat si probabil nici nu voi incerca. Poate la batranete cum ai zis si tu, cand nu o sa mai am ce face cu timpul si o sa ma plictisesc de moarte.

  4. Postul si-a pierdut rostul!

    Postul insemna si accentuez insemna,curatarea de toxine nu numai fizic dar si spiritual! Curatare de vibratie joasa,de pacat,un ragaz al stomacului,o detoxifiere!
    Acum toti cred ca daca tii post vei fi iertat sau iti cumperi bilet in rai…sau nu il mai infurii pe nenea D-zeu!

    Carnea ,ouale,laptele si toate alimentele de origine animala detin vibratie joasa,energie joasa ca frica,disperare,panica,trauma etc carnea fiind afectata pe mai multe planuri la fel si toate alimentele de origine animala!
    Strabunii nostrii multumeau animalului si il linisteau inainte de al omora…ca energia sa nu fie una jos vibratorie din cauza fricii si panici unui animal stiind ca o sa moara imediat!
    Ma rog…CE VORBESC EU PROSTII!!!

    POSTUL E CACAT…TOTUL SI-A PIERDUT ROSTUL! CUNOSTINTELE TRANSMISE DE STRABUNI DISPAR! ASA CA SCREW EVERYTHING GUYS SI HAI AMERICA IN P*LA MEA DE AMERICANI!!!

  5. @Serj, adevara graiesti. Postul nu mai este ceea ce a fost odata. Acum totul e de forma.

    @Pato Basil, de ce nu poti sa ti post ?

Leave a Reply

