Oligofrenia


Spuneam ca de felul meu nu vorbesc , decat daca am cu cine . Iar tu ai spus ca ma asculti🙂 .
Vorbeam de oligofrenie . Intr-o zi , s-a adus in discutie subiectul ” iubire ” . Din vorba in vorba , nu ceva stabilit .  Nu o discutie serioasa , ci asa vorbeam de cuplurile din ziua de azi .
Totul se rezuma la sex si bani . In fine , asta e veche .
Dar am auzit si de oligofrenie . Un baiat de 17 ani care are o prietena de 14 , dupa o anumita perioada de timp , daca nu avanseaza la stadiul de sex , sunt oligofreni .
Iar eu , in discutia care o aveam cu tine , ma revoltam asupra acestei gandiri .
De ce ? Pentru ca din punctul meu de vedere nu asta e iubirea .
Si daca tot nu e iubire , oamenii de ce o mai numesc asa ?
Macar sa spuna : ” da , frate , nu iubesc . ma joc doar . ” sau ” vreau doar sa fac sex , nu neaparat sa iubesc ” .
Dar ei , nu . Ei ” iubesc ” .
De ce eram revoltata ? Pentru ca faza asta era spusa din gura unui tip care arata si spune altceva . Pare ca gandeste intr-un anume fel . Se considera diferit de ceilalti . Si nu numai dansul . Am mai vazut🙂 .
Ma enerva faptul ca pentru ei , cea mai importanta e relatia fizica , cand , de fapt , eu cred ca cea care ar trebui sa conteze si sa domine , e relatia afectiva , spirituala dintre ei .
Cand zic ” ei ” , zic 95% din baieti .
In fine .. am pierdut din idei .
Text scris de o prietena, nu a vrut sa ii dau numele pe net.😀

11 comments

  1. poi sa iti zic bine nu ne-ai bagat pe toti in aceeasi oala, e bine ca intelegi ca e diferenta intre a face dragoste si a face sex…poti sa faci dragoste si fara contact sexual si sa te simti foarte bine, chiar mai bine decat daca ai face sex cu cineva care nu tocmai iti place.
    Dar pui niste intrebari retorice de ce vor barbatii sa faca sex?Nevoi fiziologice, la fel ca la femei(ele vor sa fie protejate din punct de vedere social si economic de barbati, daca intelegi cam tot acelasi procent). Si faza cu vreau sa fac sex dar nu pot sa ii zic asta si il/o fac sa se indragosteasca de mine si apoi io pun e valabila la ambele sexe. Nu?
    Cati ani are prietena ta? oricum e tanara daca isi pune astfel de probleme si probabil si virgina(sau a fost si a fost ranita)

  2. @Pato Basil, tipa si-a exprimat opinia in textul acesta si da, este destul de tanara, dar nu asta conteaza, ci ceea ce a vrut ea sa spuna prin acest text.

  3. Dar nu numai barbatii asociaza iubirea cu sexul, de la o anumita varsta este normal sa gandesti asa. Trec fazele alea cat te curtez, te cunosc si fel si fel de chesti se trece destul de usor in pat. Eu sunt de parere ca iubire fara sex nu exista, iar sex fara iubire este echivalentul unei masturbari.

  4. Am avut o cunostinta care imi relata niste chestii pe care nu le intelegea . Ea are 14 , el 17 .
    La inceput , ea i-a spus ca nu pot fi impreuna ca ea nu are de gand sa isi inceapa viata sexuala etc .
    El a spus ca nu are de gand prea curand . Din cate mi s-a povestit , bineinteles ca s-au tot certat pe tema asta .. el vroia , ea nu si cand se parea ca renuntase ( el ) sa o mai preseze cu chestia asta .. el i-a spus ca vrea o relatie adevarata , nu mai vrea sa fie oligofren.
    Ca relatiile implica sex neaparat si ca asta inseamna iubire .
    Ea nefiind genul care sa zica ” stai cu mine , nu ma intereseaza ” . Ea i-a spus ca nu poate sa fie pe aceeasi lungime de unda cu el , si ca nu se supara in cazul unei despartiri , ci accepta si asta e .
    El nu a vrut si in continuare se autocontrazice s.a.m.d.
    Iar eu eram intrigata de comportamentul lui si vorbeam cu Bogdan de astfel de baieti .
    Nu m-am intrebat de ce vor barbatii sex ?
    Pentru ca asta e ca si cum as intreba ” de ce mancam ? ” .
    Ma intrebam de ce barbatii ( majoritatea ) asociaza iubirea cu sexul ?

  5. din nou se vorbeste despre conceptul de iubire… :)) oricum se vede ca textul a fost scris de o fata (tanara) care probabil cu timpul se va obisnuii cu gandul ca iubirea pentru multi este doar un pretext si nu are prea multa semnificatie. Pe mine unul ma fac sa rad persoanele care cred in dragoste sau dragoste la prima vedere, casnicie/ familie perfecta.

  6. @adriank, pai nu exista dragoste la prima vedere, sau cel putin asa cred si eu. Mi se pare imposibil. Mai intai trebuie sa cunosti persoana foarte bine pentru ca mai apoi sa incepi sa o iubesti.

  7. As putea jura ca prietena ta este tanara datorita faptului ca este inca revoltata de aceasta gandire. Sincer consider ca s-a revoltat degeaba, sunt gandiri si gandiri, iar fiecare gandeste dupa cat il duce capul, sau experienta de viata.
    Iar pentru cei care nu cred in anumite lucruri, o vorba veche: Doamne fereste, pan te nimereste.

  8. @cristishady, pai da, dar ea este mai mica si npoate nu are atat de multa experienta de viata ca alte persoane. Si-a exprimat si ea punctul de vedere.

    @Shantay, Try to install on your phone Opera Mobile, maybe it works that way.

  9. hei ! stai usor… n-am facut nimic grav doar am explicat ca varsta e devina sa mai astepte poate isi schimba gandirea, sau sa mai incerce nu toti oamenii seamna unii cu altii poate nici ea nu iubea cu adevarat. Se zice ca ” atunci cand iubesti te daruiesti intru totul” bine eu nu zic sa fie prosta si sa faca sex cu toti pe care ii intalneste, sa nu devina o femeie usoara!
    Sfatul meu este sa astepte…timpul le rezolva pe toate.

  10. ei.. nu-i chiar asa, asta cu 95%..
    trebuie doar sa inveti sa mirosi.. when they mean business and when they don’t.
    din cate am ajuns eu sa cunosc si sa inteleg.. barbatii sunt mai sinceri, mai simtitori si mai stabili in sentimentele lor decat o femeie. men do feel. poate ca diferit, dar oricum, mai putin complicat si mai pe fata decat incalceala asta hormonala, feminina.🙂

Leave a Reply

