O societate instabila si rece.


Banuiesc ca spuneti ca m-am plans destul despre societatea de astazi, dar daca asta este adevarul nu am ce face. Cand vad ceva trebuie sa spun. Chair daca ma repet, dar poate ii intrea cuiva in cap. Poate da cineva de la putere peste blogul asta ( ar fi chiar imposibil) si le vin mintile in cap. Neeee, nu o sa se intample asta niciodata. :))

Deci, daca noi acum traim intr-o societate instabila si rece, oare generatia dupa noi in ce fel de societate va trai ?  Asta ma framanta pe mine acum. Sa speram ca nu va fi mai rau, pentru binele copiilor nostri si pentru binele nepotilor nostrii. Dar o sa se schimbe lumea, societatea peste 20-30 de ani.

Cel putin eu asta vreau sa cred, asa sunt eu, mai optimist. Mereu incerc sa vad partea plina a paharului. Mai putin in posturile anterioare. Dar sa trecem pe ste asta. Oare ce viata vor avea copii nostri ? Sa speram ca mult mai buna decat cea care o sa o avem noi.

Macar daca noua nu o sa ne mearga atat de bine, lor sa le mearga. Dar oare ce putem face pentru a le merge lor bine ? Ce solutii avem. Ca din anumite unghiuri nu avem nici o solutie, iar din alte unghiuri pare ca avem niste solutii slabe de tot. Sa speram ca, copii nostri nu vor fi la fel de reci unul cu altul, ca vor fi uniti, ca vor privi in viitor.

7 comments

  1. si daca economia Romaniei ar duduii, ar fi cea mai puternica de pe planeta, daca salarul minim ar fi 100 de milioane, tot nu mi-as creste copii aici intre specimenele astea numite romani. Chiar daca vom iesi din criza si nivelul de trai va creste , mentalitatea romanilor mereu va ramane aceasi, este istoric dovedit ca poporul roman este fricos, mincinos, usor de manipulat, trist si negativist, iar eu chiar nu vreau ca urmasii mei sa fie asa. Pentru tinerii care vor o viata frumoasa, copii, familie si bani exista un unic sfat : “Plecati cat mai departe de Romania si de romani”

  2. @Pato Basil, din pacate asa este, dar oare putem face ceva pentru a nu mai fi asa ?

    @adriank, corect, mentalitatea romanilor intrece orice inchipuire. Pur si simplu ramai masca la ce gandire au si ce perceptie fata de tara asta. Sincer, eu cu prima ocazie as pleca tin tara asta, chiar daca voi munci peste hotare de 2 ori cat aici, tot va merita.

  3. Cred ca te gandesti mult, mult prea departe. Eu as zice altceva cum o vom duce noi, astia care vom ramane in tara, peste 10-15 ani?
    Nu sunt prea multe de facut s-a furat mult prea mult si vom suferi noi, cu totii, pentru ca nu ai cum sa acoperi. Sa speram ca in 20-30 de ani va venit altcineva la guvernare care sa ne puna pe un drum bun.
    Multi se gandeau la o noua revolutie, asta nu e cea mai optima solutie, poate daca am fi noi, romanii, mai destepti umpic si nu am mai vota aiurea ar fi altceva. E o vorba “Nu poporului trebuie sa ii fie frica de conducator ci conducatorului trebuie sa ii fie frica de popor”.

Leave a Reply

