La multi ani blog.


Ieri rasfoiam si eu primul meu blog de pe blogspot. Primul blog pe care l-am avut in viata mea si primul blog pe care l-am avut pana in vara asta. Si ma uitam eu prin setari pe la el, printre postari, printe toate chestiile si am observat ca pe data de 28.10.2009 am avut prima mea postare. Evident ca nu a contat mai deloc, dar pentru mine a fost un inceput.

Iata-ma acum cu un alt blog, dupa un an de zile, scriind de placere despre tot ce imi trece prin cap si mi se pare mie ca este important. Ei, mintea mea blonava, ce sa-i faci. M-am apucat de scris, nu stiu de ce, din plictiseala, din dorinta de a scrie, din dorinta de a ma afirma, din dorinta de a pune punctul pe “i” pe marginea unor subiecte importante pentru mine.

Nu stiu cat timp o sa mai fiu bloggar, dar sper ca o sa mai dureze, atat timp cat ma mai tin tastatura, mainile si capul. Sau ar trebui sa pun capul pe primul loc ? In fine. Sa speram ca o sa am inspiratie pentru cat mai multe subiecte si cat mai interesante, iar dupa cum se prezinta tara noastra, nu o sa duc lipsa de subiecte. In concluzie nu o sa scapati asa usor de mine.

Cu ocazia aceasta, vreau sa ma multumesc tuturor cititorilor pentru ca m-ati sustinut si pentru ca m-ati facut sa scriu in continuare. Pentru ca eu scriu pentru mine, pentru voi, pentru cine vrea sa citeasca. Inca odata va multumesc si sa aveti o zi buna.

16 comments

Leave a Reply

