Şofer prost de pe codreanu.


Daca veniti vreodata prin Brasov, va recomand cu cea mai mare tragere de inima sa nu circulati cu autobuzele de la codreanu spre Bran, Zarnesi, Cristian sau mai stiu eu pe unde. Prin simplul fapt ca soferul/soferii sufera de o prostie acuta, iar inghesuiala din autobuze este de nedescris.

Astăzi am terminat şi eu şcoala liniştit şi mă îndreptăm către autobuz cu o prietenă. Ne urcăm noi liniştiţi în autobuz tocmai până în partea din spate, în caz că mai vrea să urce cineva să nu sară peste noi. Nu stăm de vorba 5 minute că se face autobuzul full. Nu mai aveai loc să te întorci.

Bun, eram ca sardinele, iar şoferul (la cât de prost este) a oprit la benzinărie să facă plinul, cu autobuzul full. Evident că nu a deschis nici o uşă, nu a dat drumul la aer condiţionat, nimic. Ne-a lăsat să fierbem în suc propriu 50 de inşi. Într-un final a reuşit să plece din benzinărie şi pe la jumatetea drumului spre cealaltă staţie şi-a amintit şi el să dea drumul la aerul condiţionat, într-un final.

Evident la cealaltă staţie mai erau enspe mii de persoane care aşteptau să urce în autobuz deşi vedeau cu ochişorii lor ca era plin. Dar şoferul nu, cum să îi lase să aştepte celălalt autobuz, bagă-i frate pe toţi, că aşa e la români. Cred că mai avea puţin şi era în stare să îi pună pe capotă şi pe unii chiar pe roată. Evident a urcat aproape toată lumea şi pur şi simplu nu mai aveai loc nici să respiri, nici să mai arunci un ac. Într-un final am reuşit şi eu să cobor în staţie că un om normal, sau ca un om ieşit dintr-un cuptor.

Să nu va mai zic cum este dimineaţa, la 7 fără când plec eu la şcoală. Deci aşa ceva nu am mai văzut de mult. Dacă vezi ca nu ajung autobuzele de ce dracu nu mai bagi câteva ? Îţi este atât de greu ? Dar nu, că aici în românia cu cât mai mulţi într-un autobuz cât mai mic, cu atât mai bine. De aia dimineaţa prefer să mă duc la şcoală cu nene ia-mă sau cu un cunoscut cu maşina. Nu mai risc să merg cu autobuzul din Braşov în viitorul apropiat.

Aaa şi am uitat să va zic că muzica predominantă din autobuze este maneaua, deci chiar nu va urcaţi în aşa ceva. O să regretaţi amarnic.

15 comments

  1. cunoastem cunoastem… de mult timp e asa…. asta pana cand o sa se intample o tragedie din cauza supraaglomerarii (doamne fereste). pana atunci… life goes on cu manele si mirosuri care mai de care.

  2. Ştii cum e ?
    Până la urmă şi cei care se înghesuiesc aşa sunt puţin bătuţi în cap.
    Adica, daca vezi că nu mai e loc, aşteaptă!
    Nu e primul şi nici ultimul autobuz din lume.
    Mă rog… : ))
    Şoferul opreşte că trebuie, ei de ce urcă?

  3. @Roxana, evident ca nu exista numai un singur autobuz, dar evident ca lumea se inghesuie in cel care vine primul. Si asa s-a ajuns sa mori de cald in autobuz.

    @carmen_rx, cam asa este, asa o sa fie mai mereu, cel putin aici in brasov. Si mai ales vara cand sunt niste mirosuri de iti vine sa stai numai cu capul pe geam.

    @creeptonite, uite cam asa sunt autobuzele dimineata cand plec eu la scoala. Ca mai ai putin si impingi lumea cu piciorul ca sa se poata inchide usa. Si tot acesta este motivul pentru care incerc sa renunt la autobuz.

    @nextbulady, soferul opreste pentru ca trebuie ? Crede-ma de cate ori am vazut dimineata cum trecea autobuzul full pe langa statie si nu oprea, desi in partea din spate era gol, iar toti taranii erau inghesuiti in fata. M-am saturat de textele astea. Deci dimineata nu e obligat sa opreasca, dar dupa amiaza la 2 cand mori de cald si nu ai loc sa respiri opreste. Pai sa nu-i bag in …….. ? Mai las-o dracu de treaba.

  4. deci imaginea asta ar trebuii sa castige premiul Nobel pentru poza secolului, mai reprezentativa pentru Romania nu exista😦 deci cum asa ceva… in anul 2010…

  5. eu merg pe ruta Fagaras – Brasov..si nu sunt prea multumita de serviciile oferite de firma. platesc k toti ceilalti biletul, si stau in picioare, inghesuita cu alti 20 de oameni, desi ajung destul de devreme in statie. nu e corect.

  6. Cretinatatea branenilor de la Codreanu e de nedescris ce-i drept dar ai alternative. Eu dimineata cum cobor la Lukoil cum ma ia unu’ in ocazie. Plus ca am obs ca mai opreste unu-altu si in statie la voi. Stai ca inca nu a venit iarna, atunci e crima.
    Ps: baterie, baterie, baterie foc, foc…super fm este…..(sechele psihice ramase din cauza mersului cu autobuzul)😄

  7. @didy04, pai nu e normal si nici corect fata de tine. Ar trebui sa se bage mai multe autobuze sa fie toata lumea multumita.

    @adrian, pai pe tine te ia, ca dimineata de obicei sunt persoanele cu ocazie. Iar de oprit pe la noi, cam rar se intampla. De exemplu azi dimineata 15 minute am stat cu mana intinsa la ocazie si nu a oprit absolut nimeni si pana la urma m-am urcat intr-un autobuz full in care stateam pe scara.

  8. daa.. ai dreptate bogdane , atmosfera de dimineatza din autobuz e ”minunata” .. asa ca mai exerseaza la facutul cu mana.. :)) sti tu , sa opreasca cineva si pentru noi :)):))

  9. :)) Este vina soferului, ca opreste in toate statiile desi e autobuzul full, dar si oamenii se inghesuie. Adica..vezi ca nu mai e loc sa arunci un ac, insa ei se urca. La orele diminetii inteleg ca toti se grabesc la munca, la scoala…Dar eu cand eram in liceu intarziam la ore pt ca nu ma urcam in maxi taxi daca era exagerat de plin. De ce sa ma sufoc, sa imi respire unu in ceafa sau sa ii miros altuia transpiratia😐 Hell no!

  10. @roxana, da, este minunat, mai ales ca nu mai e loc deloc, si stai de pe margine si privesti cum taranii se inghesuie.

    @Spiridusha, de la un timp nu ma mai agit. Daca vad ca autobuzul e plin, nu ma urc in el, mai bine fac semn la ocazie, stau comod, ajung repede si platesc la fel. De ce sa ma chinui ?

  11. Mie nici foarte sigure nu mi se par…parca stau sa se strice in orice momnet.Pacat!Domnul Codreanu ar trebui sa se gandeasca..Autobuzele sunt imaginea companiei pe care o detine !Pana atunci…Ia, ma, nene..sau tren..Calatorie Placuta !

Leave a Reply

