Mass-uri cretine.


Banuiesc ca si voi stateati relaxati la computer, citeati ceva, sau lucrati la ceva pe net, cand dintr-o data ca prin minune, apare o fereastra pe ecran cu un mass tampit. Si majoritatea suna asa : Daca ai suflet….., Daca citesti acest mass cu mana pe mouse….. si asa mai departe. 

Pai bai inaptule, sau inapto ca altfel nu te pot numi. Pai normal ca sunt cu mana pe mouse, ca doar lucrez pe computer. Nu stai si ma uit la cursorul de pe ecran si incerc sa il misc cu puterea gandului, “retardatule care esti tu retardat”. Si poate nu vreau sa dau mass-ul mai departe. Ai ceva impotriva ? Ai vreo problema ?

Saracul Razvan sau cum il chema pe pustiul ala, de 3 ani de zile, tot doi ani si inca se mai strang donatii pentru el. Cand de prost sa fii, sa trimiti mass-uri de genul asta. Sau mai sunt mass-uri de genul, daca nu trimiti mai departe o sa iti moara toata familia, cainele, pisica, hamsterul, pestisorul de aur, iar cel mai rau este faptul ca o sa iti moara la intrare.

Prostia pentru unele persoane este pur si simplu fara limita. Dar eu ma intreb, care este acea “minte luminata” :)) care concepe aceste mass-uri, nu de alta dar as vrea sa ii dedic un intreg post in care sa ii umplu frigiderul si sa il umplu de respect.

Pur si simplu am ajuns sa nu mai suport aceste persoane care dau mass-uri in disperare doar pentru ca nu au ce face si cred ca in porcariile ce se scriu acolo. Prostia este mult prea mare pe taramul asta. Se pare ca este si in crestere, spre nenorocirea noastra. O sa fim ca in filmul Idiocracy, iar cei ce nu stiu filmul, o sa revin cu un post special pentru el. Deoarece parere mea este ca merita multa atentie acest film, posibil sa ne reprezinte viitorul.

24 comments

  1. Dacă ai ochi albaştrii..sau verzi..sau roşii de mânie trimite acest mass la toată lista.Şi în paranteză “iol trimit că io am oki albashtri”. Consecinţa->ignor cu zâmbetul pe buze.

  2. Multumesc tuturor celor care mi-au trimis mesaje faine pe YM, pt. ca:
    1. Nu mai beau cola de cand am descoperit ca dizolva orice organic.
    2. Nu mai merg la cinema de frica sa nu ma asez pe un ac de seringa infectat cu SIDA!
    3. Put deoarece nu mai folosesc deodorant care poate sa-mi provoace cancer!
    4. Nu mai ies cu nici o fata deoarece mi-e frica ca ma atrage undeva, ma drogheaza si-mi scoate rinichii si ii vinde la negru’!
    5. Am pus toti banii economisiti in contul lui Mary Poppin, o fetita sarmana care are vro’ 20 de boli incurabile.
    6. Am redifuzat toate mesajele la cunostintele mele de frica sa nu devin impotent daca nu le trimit!
    ATENTIE: Trimite acest mesaj in urmatoarele 10 secunde la cel putin 1200 persoane, sau MAINE LA ORA 19 vei aluneca pe o coaja de banana
    :))

  3. Am un idiot in lista care tot intreaba diferite lucruri, despre melodii d-ale lu’ guta, despre programe, oare cat de prost sa fi sa nu ai atata minte sa dai un search pe bing, sa nu zic de google. Adica cei din lista ta au vre-un search-engine in cap? Si mai e una care baga mass-uri de-alea cu sa moara daca nu trimiti mai departe, azi special ma bag pe mess doar sa dau de un astfel de mass, sa vezi injuraturi=)).

  4. @Roxana, nu esti sigura care esti stresata de aceste tipuri de mass-uri.

    @twistedchocolate, corect ignore, nu e mare pierderea.😉

    @adriank, tare :)) de unde ai mai scos-o si pe asta ? :))

    @GiacomO, fiecare are in lista persoane de genul asta, care pur si simplu mor de plictiseala si altceva mai bun nu au de facut.

    @nextbulady, le inventeaza persoanele care au probleme psihice si simt nevoia de atentie. Pentru ca altfel nu inteleg cine.

  5. Eu nu primesc astfel de mass-uri. Stiti de ce? pentru ca nu adaug toti idiotii/idioatele in lista mea de mess.

  6. mda ce sa spun cam asa este macar daca tot da masuri sa dea un banc sa razi nu sa iti vna sa-ti umpli lista de ignore..inapti putin spus agramati😉

  7. Copii care nu au altceva ce face decat sa stea in fata calculatorului si nu ii baga nimeni in seama trimit asemenea mesaje poate, poate ii baga cineva in seama. Am avut parte de un caz in care cineva imi a dat un ,,mass” cu un text referitor la o chestie in photoshop. Ok, intru pe respectivul si incep sa ii explic in detaliu tot ce trebuie sa faca. Ca raspuns la chestia asta ma intreaba ,, Auzi, da nu imi poti trimite si mie photoshopul pe mess ? ” Am ramas afis. Uni nu stiu numai de hi5 sau facebook si alte tampenii in loc sa caute si ei pe wikipedia, google, bing etc.

  8. @carmen_rx, pai poate e id-ul unui coleg/colege ci care vrei sa mai pastrezi legatura si cand colo trimite mass-uri de hi5 si alte porcarii.

    @amy, cand ai spus de bancuri te-ai referit la tine, nu ? :))

    @Mihai, din pacate asa este, multi cred ca mess-ul inseamna totul si mass-urile la fel. Uita sa mai caute ceea ce ii intereseaza. Lasa, hi5-ul la putere pentru ei.

  9. @carmen, poate o sa ii impuste cineva in cele din urma. Sa speram ca o sa se intample cat mai curand. Sau sa le ia tastatura din fata, ca se sinucid singuri.

      1. Dacă ai, bineînţeles că-ţi dau.
        Când o să găsesc ceva şi o să fiu sigură că nu e ca tine, poţi fi sigur că o să te sec până îmi dai tu dreptate >: ) :”>

  10. Bine ca nu am persoane in lista care dau mass-uri :)). Asa cum nici eu nu dau, asa nici altii sa nu-mi dea mie😀

  11. @nextbulady, voi astepta ziua aceea.

    @Pato Basil, da, cred ca vroia sa zboare si nu stia cum.

    @Spiridusha, pai nici eu nu dau mass-uri, dar am cretinopati in lista care dau in disperare, si numai cu hi5 si alte porcarii.

Leave a Reply

