Dr. Blog, blog review.


Am intrat si eu pe acest blog, mi s-a parut interesant si am vazut un concurs legat de blog review. Un concurs pentru bloggerii de pretutindeni, iar cei care vor sa mai participe la concurs va invit pe acest blog.

Asadar sa o luam cu inceputul. Blogul are o tema destul de interesanta, nu te zgarie pe retina si nu te chinui sa citesti ceea ce scrie autorul. Am observat ca butonul Home este aplasat de doua ori. O data langa “Contact” si “Despre Mine”, iar o data langa “Blogging”, “Funny” si asa mai departe. Parerea mea este ca, butonul Home de langa “Blogging”, “Funny” etc nu are nici un sens, daca este acela sus, langa “Contact”. Deci, unul dintre butoanele Home ar trebui sa dispara, asta ramane la alegerea posesorului.

Butoanele de Rss Feed si Twitter sunt la vedere si usor de accesat. Celelalte butoane sunt la fel, la vedere si usor de accesat. Oricine intra cu usurinta pe ce pagina doreste. Aici mai am ceva de adaugat, ori am eu probleme cu internetul, ori se incarca cam greu cand intri de pe o pagina pe alta.

Acum sa trecem la sidebar. Are tot ceea ce trebuie sa contina un sidebar, numai ca ar trebui sa folosesti un widget, in care sa bagi cele patru cateogorii : Scriu Despre, Parteneri, etc. Pentru a economisi ceva spatiu in sidebar. Ar arata si mai putin incarcat. In legatura cu : Mai lucrezi si la, ar trebui pus mai mult in evidenta, pentru a vedea lumea ca te ocupi si de alte site-uri, bloguri s.a.m.d.

In legatura cu userii online, ai putea folosi un widget placut vazului, sau l-ai putea pastra pe asta si l-ai putea muta langa Readers si langa Trafic Rankings pentru a putea fi mult mai usor de observat si de umblat la el.

In concluzie, ar trebui facute cateva modificari, dar in esenta este interesant si placut sa il citesti. Poate o sa tii cont de parerile mele. Cine stie.

6 comments

Leave a Reply

