Rupt in gura


Se pare ca iar am reusit sa ajung acasa rupt de beat, pentru a nu stiu cata oara, iar de vine este numei prietenul meu Spike, care mi-a dat se beau. Dar asta a fost pentru ca nu am fost la nunta unchiului sau. Deci este scuzabil. Macar o data la o perioada de timp sa stau si eu cu prietenii si sa beau.

Timpul trece, pietrele raman. O sa imi amintesc cu drag de momentele astea. Mai ales cand ajng acasa si ma intreaba mama : “Sigur ai baut o bere, nu ?” si eu ii raspund : “Daaaaaaaaa”, numai una, cand defapt a fost si vin si bere, dar in fine, nu conteaza.

O data in viata sunt la liceu si am dreptul si eu sa ma imbat, sa ma distrez, sa rad, sa stau cu prietenii, intr-un cuvant, sa ma simt bine. Poate sa ma condamne cine vrea, sincer nu imi pasa. Atat timp cat eu ma simt bine nimic nu conteaza. Si prin intermediul asta vreau sa le multumesc tuturor prietenilor care au fost alaturi de mine la bine si la greu :

Tripletii, Dori, Spike, Mark, Pricop si multi altii care au fost in trecut, dar care inca tin la ei. Timpul trece, dar ei raman in amintirea mea orice s-ar intampla. Peste 20 de ani o sa imi amintesc cu drag de ei si o sa ma apuce melancolia. Timpul trece.

EDIT :  GATA, MI-AM REVENIT DIN BETIE, MOMENTAN.     ora   20:30

12 comments

  1. Desi am avut si eu destule escapade de genul asta, raman la parerea ca atunci cand vine vorba de bautura sa aplici legea moderatiei – de la cateva pahare iti vine cheful si te distrezi; de la alte cateva pahare nu mai stii ce e cu tine si esti complet dezinhibat; iar de la alte cateva pahare zaci pe cine stie unde si borasti pe tine. Chiar se merita sa treci de primul stadiu, sau in cel mai rau caz de al doilea?

  2. o sa ma intreci cand o sa ajungi sa vomiti pe covor si sa dai vina pe pisica :)) pana atunci eu sunt taticu tuturor :)) moam cate betii am tras si eu prin discoteci sau baruri, chiuleam de la scoala cu zilele si ne faceam varza.

  3. @Bogdan Epureanu, sincer nu merita sa treci de primul stadiu. Dar nici eu nu l-am trecut si chiar m-am simtit bine. M-am distrat si am ras de nu am mai putut.

    @adriank, toti am trecut prin perioade de genul asta, iar unii o sa mai treaca (exemplul meu), dar cel mai naspa este faptul ca nu am nici un animal de companie si nu am pe cine da vina. :))

    @Mada, da, numai momente de neuitat da si posibil sa mai urmeze, vineti noaptea, sa vedem daca prietenul cu pricina ia traseul sau nu.😀

  4. BAAAAAAAAAAAH! NU MAI DA VINA PE SPIKE CA SI TU AI BAUT DE BUNA VOIE!!! NOROC CA TI-AM CONFISCAT PETUL,CA AJUNGEAI IN PATRU LABE ACASA !

  5. @SERJ, tu mi-ai confiscat petul ? Sau am plecat eu cu spike si i l-am lasat lui tzap sa bea si el ? Gandeste-te mai bine.😉

    @Pato Basil, o sa mai fie inca una, foarte curand.😉

  6. Bogdy, chiar, de ce nu pui o poza cu tine sa vedem si noi cine e “talentosul” scriitor, “rupt in gura” eventual🙂 ca eu te-am vazut doar treaz. hai ca m-ai facut curioasa vere🙂

Leave a Reply

