Un Dumnezeu


Acum câteva dimineţi am purtat o discutie foarte interesantă pe un Chat, unul pe care sunt şi owner. Discuţia a început cu, cutremurul ce va urma să vină şi sincer nu ştiu pe unde a sărit exact la Dumnezeu. Erau acolo două persoane cu care discutam pe tema asta.

Iar auzind că eu nu prea îi dau credibilitate lui Dumnezeu, au sărit că arse cu gura pe mine. Vreau să va întreb, este atât de rău să ai o părere diferită faţă de părerea gloatei ? Şi a ajuns discuţia la întrebări de genul : “Păi de ce nu crezi ?” , “Să vezi că o să te rogi când o să dea un necaz peste tine sau o să se întâmple ceva”.

Păi în primul rând aş vrea să cred, dar îmi este imposibil, sincer vă spun. Îmi e foarte greu să cred într-o forţă divină care ne veghează de sus. Aşa ceva este imposibil. Şi în primul rând o să am grijă, o să fac tot posibilul că să nu dea nici un necaz peste mine, dar dacă totuşi se întâmplă ceva, o să lupt să merg mai departe pentru că ştiu că nimeni altcineva nu mă ajută. Numai eu mă pot ajuta singur.

Au început ei să mă convingă, să vină cu argumente eu să le dau contraargumente şi lunga discuţia urma să se întindă toată ziua, dar trebuia să plec la şcoală şi am lăsat-o baltă. Ceea ce vreau să spun este faptul că mă enervează persoanele care fac orice pentru a te convinge că ei au dreptate. Eu cred în ceea ce face omul cu mână lui şi atât.

16 comments

  1. Bogdy, stii ca si noi doi am purtat o discutie pe tema asta acum ceva vreme. eu sunt de acord cu tine in privinta faptului ca fiecare este liber sa aibe propriile idei, propriul mod de a gandi si, ca si tine desigur, nu sunt de acord cu lucrurile impuse.

    Trebuie sa recunoastem ca societatea noastra este una destul de indoctrinata, insa eu merg pe ideea ca tu singur trebuie sa realizezi existenta sau inexistenta Lui. Ai nevoie de dovezi ca sa crezi? Consideri ca tot ce ne inconjoara este un Haos si omul singur, cu mana lui, aranjeaza toate lucrurile? Este intamplator faptul ca te-ai nascut in vremurile si familia acestea? Erai acelasi om daca traiai in alte timpuri sau primeai o alta educatie? Atunci poate ai fi crezut in El fara nicio indoiala?

    Daca te indoiesti de existenta Divinitatii inseamna ca inca esti in cautarea acelui ceva sau a unui semn probabil. Continua sa cauti ca sa te convingi si arunca un ochi pe ceea ce (intamplator) un matematician a spus acum vreo 400 ani: “Daca Dumnezeu nu exista, nu pierzi nimic crezand in El, dar daca El exista si nu crezi, atunci ai pierdut totul.”

  2. Nu exista un raspuns la asa ceva, daca incerci sa gasesti unul vei crea doar discutii contradictorii. Fiecare are dreptul sa creada in ce vrea.

  3. Poti sa crezi in orice sau in nimic, insa felul cum te raportezi la credinta te formeaza ca individ.
    Eu personal nu pot accepta idea ca am aparut din nimic sau ca am evoluat din moluste, maimute, etc. Cand ma gandesc la complexitatea unei singure celule, cat de perfecta este….apoi tot ce este in jururl nostru…greu de crezut ca hazardul a facut totul, mai degrada un dezigner, dar cum spuneam, poti sa crezi in ce vrei sau in nimic.

  4. “Biserica spune că Pământul este plat dar eu ştiu că este rotund pentru că am văzut umbra lui pe Lună şi am mai
    multă încredere în o umbră decât în Biserică.” – Ferdinand Magellan

    Atat am avut de scris !

  5. @Carmen, eu am o parere personala legat de aces lucru si nimic nu mi-o moate schimba. Cred in ceea ce face omul cu mana lui si nimic altceva, cred in persoane care au trait cu ceva timp in urma : Gandhi, Buddhasi nu in ceva supranatural si ireal.

    @MGS, ai perfecta dreptate, fiecare este liber sa creada in ceea ce doreste.

    @derscanu, eu pot accepta ideea ca am evoluat, deoarece imi pare mai plauzibila, decat sa cred ca am aparut pur si simplu din pamant. In concluzie, daca am aparut din pamant, inseamna ca am aparut tot din nimic sau din pamanatul ala poate am evoluat deoarece continea microorganisme si ajungem tot la evolutie.

    @adrian, se pare ca nu.😀 poate mai sunt si altii care sunt de parere cu noi. Insa eu nu ma consider ateu 100%

    @ezeckel, ceea ce ai scris tu spune totul.

  6. @Pato Basil, fiecare este in cautarea a ceva anume. Fiecare cauta ceea ce nu gaseste, dar oare fiecare reuseste sa gaseasca ceea ce cauta ?

  7. Tu esti Dumnezeul vietii tale! Daca tu alegi sa crezi ca Dumnezeu exista sau nu exista este doar alegerea ta! Nu ii inteleg pe unii care incearca prin toate mijloacele sa te faca sa crezi ceea ce cred si ei!

    Iti creezi lumea asa cum crezi tu…nu dupa cum spun altii! Pentru ca daca ne-am lua dupa unul si altul ar fi un mare haos…fiecare are parerea lui pentru ca fiecare are Universul lui.

  8. @Claudia, sunt perfect de acord cu tine, sunt mult prea multe influente in jurul nostru. Trebuie sa fim liberi sa credem in ceea ce dorim sa nu mai fin atat de indoctrinati. Dar biserica este cea mai influenta grupare.

    @Pato Basil, sa speram ca asa este, ca pana la urma vom gasi ceea ce cautam si sa nu cautam in zadar o viata intreaga.

Leave a Reply

