Mi-e dor


Zilele trecute stateam si ma gandeam la vara ce a trecut, la anii ce au trecut. Parca s-a scurs timpul mult prea repede. Parca nu mai este nimic din ceea ce a fost odata. Parca mai ieri ma certa mama ca faceam cine stie ce boacana prin casa, parca ieri am ajuns la scoala pentru prima data si tin minte ca mi-a spus mama dimineata ca daca vin batut de la scoala ma bate si ea.

Parca ieri l-am intrebat pe tata cum se conduce pentru ca a doua zii sa ii iau cheile pe ascuns si sa incerc si eu (mai aveam putin si intram cu masina in poarta), parca mai ieri ma tragea tata iarna cu sania, iar eu de fericire ca ninge il scoteam in fiecare zii pe afara sa ma plimbe.

Parca mai ieri m-am indragostit prima data de o colega de clasa [asta s-a intamplat in clasa I si pe atunci nu stiam cum sta treaba, ce e drept nici acum nu stiu prea bine :)) ], parca mai ieri ma plimbam cu taicamiu cu bicicleta peste tot, parca mai ieri mergeam cu taicamiu prin padure sa culegem ciuperci, iar el mai mult trebuia sa aiba grija de mine ca nu stateam locului.

Parca mai ieri am avut divergente cu primul coleg de clasa, parca mai ieri am terminat clasa a 8-a si vroiam sa dau la liceul militar, parca mai ieri am intrat in a 9-a si eram atat de fericit ca am ajuns la liceu si ca voi cunoaste lume noua, parca mai ieri am plecat cu prietenii la mare. Parca mai ieri am fost atat de fericit ca am ajuns pentru prima oara in vama alaturi de prieteni, parca mai ieri am plans pe plaja de fericire.

De ce trece timpul asta atat de repede ? Sau mi se pare mie. Imi e dor de zilele in care faceam tot felul de porcarii si nu imi pasa de nimic. Imi e dor de tot ce a trecut si nu se mai intoarce. Imi e dor de TIBI😦 , de glumele lui, de zilele in care mergea cu masina cu muzica la maxim, imi e dor de multe lucruri, dar din pacate ele nu se mai pot intoarce. Trecutul ramane in urma, iar peste cativa ani voi face o postare asemanatoare in care sa continui lista.

18 comments

  1. aproape la fel mi s-a intamplat si mie:)) cu mici diferente fireste ca doar suntem diferiti…
    Te-a apucat melancolia de toamna si pe mine sper sa nu dam in depresie:(

  2. idea este sa nu te gandesti in urma, apropo de articolul anterior despre regrete, nu trebuie sa ai regrete sau nostalgii, trebuie sa te gandesti la viitor, mai ales ca esti tanar, eu saptamana trecuta i-am spus (exceptand partea cu tanar) exact acelasi lucru bunicii-mele care are 79 de ani, niciodata sa nu te gandesti ca s-a terminat.

  3. Asa e viata… dar important e sa ne bucuram de fiecare clipa… si sa nu cerem sa treaca mai repede sau sa ne grabim sa “crestem mari” pentru ca fiecare clipa care trece e dusa pentru totdeauna… si nu se mai intoarce niciodata.

  4. ‘tin minte ca mi-a spus mama dimineata ca daca vin batut de la scoala ma bate si ea.’ :)) eu imi aduc aminte ca am cazut cu bicicleta[aveam.. 4-5 ani] si asa ranita cum eram, mama m-a batut. :)) Vreau sa fiu iar mica, sa cer bani de la oamenii din bloc ca sa-mi iau bomboane. :o3 [aveam 3 ani!]

  5. heeei..acum m`a luat si pe mine nostalgia.
    si imi aduc aminte de chestii de demult..
    orice om pastreaza in suflet anumite chestii speciale, de care isi va aminti mereu cu dor si regret..
    dar macar au fost frumoase la momentul respectiv🙂

  6. @Nana, da stiu la ce te referi si ti-am spus ca esti.😀

    @Pato Basil, banuiesc ca i se intampla oricui cateodata.

    @adriank, nu am regrete, dar ma oftic ca trece timpul atat de repede si simt ca nu am facut deocamdata nimic cu viata mea. Si nu stiu de ce, dar am in instinct sa ma uit peste umar in trecut, sa ma agat de el de fiecare data cand ceva imi aminteste de el.

    @Boogdan Epureanu, sincer nu ma grabesc sa cresc, mi-as dori sa raman asa mereu si cand eram mai mic mereu ziceam “lasa ca abea astept eu sa cresc mare, sa muncesc” si acum m-am saturat, vreau sa fiu din nou mic.😀

    @constanteanul, si eu imi aduc aminte de zilele alea, cand era cald afara, pe inserat, mancand mere si ascultandu-i pe bunici cum povesteau.

    @nextbulady, de ce te fac trista ? Nu trebuie sa fii trista. Mi-am mai amintit si eu de timpul ce a trecut.

    @Carmen, fiecare a avut amintiri de genul asta, cu intamplari vrute si nevrute.

    @imperfectgirl18, fiecare amintire este frumoasa, cand stai si te gandesti ce s-a intamplat, cum s-a intamplat, parca totul pare atat de “invechit”

  7. Si eu ma gandesc cateodata la chestiile astea. Parca ieri s-au intamplat toate, parca ieri…Insa ma las absorbit de treburi si planuri si ma gandesc la ele, la viitor.
    Consider ca nu trebuie sa ne gandim prea mult, ne face rau. Asta este viata, timpul curge ca un rau si nu se poate intoarce niciodata inapoi, oricat am vrea noi.

  8. trecutul ramane in urma cum ai spus..dar vin si alte monemte de neuitat…niciodata nu o sa se termine lantul fericirii😉😀🙂

  9. @derscanu, corect, viata merge inainte, dar ma uit in trecut si ma gandesc ca au fost momente frumoase.

    @mada, sa speram ca nu o sa se termine niciodata.

Leave a Reply

