Mircea Dinescu


Am citit azi noapte cateva poezii scrise de catre Mircea Dinescu si pur si simplu am ramas cu gandul la ele. Oare cum are asa de multa inspiratie omul acesta ? Ma intreb daca are scos vreun volum de poezii. Pentru a va face o idee despre cum scrie omul acesta, aveti mai jos o poezie a lui, care mie imi place foarte mult.

Doamne-fereste
Istoria parca ne duce-n burta
Si parca a uitat sã ne mai nasca,
Preafericitii cu privirea scurta
Sorb borsul dogmei ce le ploua-n basca,
Facind spre lucruri zilnic reverente
Cãci cine stie ce episcop doarme
In polonic, în cosul pentru zdrente,
In tevile acestor triste arme
Unde Nebunul isi cloceste crima
Si ne omoara fiindca ne iubeste,
Când ne e foame deseneaza peste,
Când vine frigul aresteaza clima,
Opriti Istoria-cobor la prima
Opriti la statia Doamne-Fereste

5 comments

  1. Nebunul din poezie e Basescu… nu prea le am cu poeziile dar e interesant.
    off topic: am incercat sa-ti accesez videoclipurile si mi s-a blocat pc-u :)) , ori e pe moarte pc-ul meu ori ai tu prea mult videoclipuri acolo, mai probabil prima varianta.

  2. @adriank, da, chiar seama nebunul putin cu Basescu, nu mi-a venit asocierea asta in minte pana acum. :)) In legatura cu pagina cu videoclipuri, la mine merge, se incarca si apar numai ca eu am probleme cu bufferingul si dureaza foarte mult. Dar in rest merg, mai putin primele 3 videoclipuri parca, care nu stiu ce au patit, dar urmeaza sa le inlocuiesc.

  3. cred ca are volume, da-l incolo si pe asta:) ai vazut inregistrarile de la revolutie cand in loc sa zica adevarul cautau sa minta toti cate ceva, regie!!!

    DE unde credeti ca si-a facut avere si asta si inca ce avere!

  4. @Pato Basil, din pacate nu am avut curiozitatea sa vizionez inregistrarile de la revolutie, deci nu imi pot da cu parerea. Dar mie imi place pur si simplu cum scrie, acum stau sa ma interesez de trecutul lui. Poate la un moment dat o sa fac si lucrul acesta.

Leave a Reply

