A inceput scoala.


Se pare ca a inceput un nou an scoalar. Pe data de 13 cand normal trebuia sa inceapa pe 15. Ne-au mai furat 2 zile de vacanta. Am fost astazi la scoala sa vad si eu care e treaba pe acolo si nimic special. Monotonia din fiecare an amestecata cu plictiseala. Fiecare isi vedea de treaba lui si se afla acolo numai pentru ca, curtea scolii sa nu fie goala.

Colegii au ramas aceeasi, nu prea s-a schimbat nimic numai ca am innaintat noi in varsta cu inca un an. Can satau si ma gandesc ca mai sunt doi ani si termin liceul ma apuca oftica. La inceput am avut o impresie destul de proasta, dar se pare ca mi s-a schimbat cu timpul si cine stie poate m-am mai desteptat si eu putin.

In concluzie, in tot raul exista bine. Si oricat de naspa mi s-a parut la inecput liceul, acum nu mai am aceeasi parere despre el.

6 comments

  1. hehe, eu am scapat de scoala (adica liceu), dar inca nu mi-e dor de el…poate mai incolo o sa-mi fie..
    deocamdata abia astept sa inceapa facultatea \:D/
    (bafta in noul an scolar!)

    a, si am sa te bag la blogroll sa nu uit sa mai trec pe aici ;))

  2. Alina o sa iti fie dor de liceu iti spune eu, cu toti care am stat de vorba au spus ca il liceu le-a placut cel mai mult si ca le e dor de el.
    Bafta si tie la facultate si mersi ca o sa ma treci in blogroll, o sa te trec si eu.

  3. Ştii, dacă stai să te gândeşti, normal nu ne-a luat nimeni nicio zi din vacanţă, pentru că noi vacanţa am luat-o tot pe 13.
    Deeeci…
    Oricum, e tare naşpa 8-|

  4. Salut. Frumos blog, am sa te trec la blogroll daca doresti, imi aminteste sa mai intru aici. Lasa un mesaj la Pagina de contact daca doresti sa colaboram prin blogroll.

Leave a Reply

