Rss Feed


In seara asta am ajuns si eu in fata PC-ului si intru pe blog cu scopul sa imi fac si eu un Rss Feed pentru el. Imi spune eu, ba frate, ce naiba e atat de greu. Caut un script ceva, o imagine care vreau, o inserez in script , ii mai fac cateva modificari si gata. Am Rss Feed.

Ma apuc eu si caut prima data o imagine, una sa se potriveasca cu aia de la Twitter, pentru ca vreau sa pun Rss-ul exact langa. Si da-i si cauta imagine, intr-un final am reusit sa gasesc una pe placul meu. Acum da-i si cauta script, vezi care e bun, nu stiu ce. Eu aveam in cap ideea ca este precum butonul de la Twitter, iti dau ei scriptul si tu numai il copiezi.

Dar de unde frate, da-i si cauta si vezi ce e mai bun, care se potriveste mai bine. Intr-un final am reusit si eu sa imi fac cont pe Feedburner. Imi fac eu cont fericit ca in sfarsit am gasit ceva. Ma uit pe acolo caut peste tot, dar nici un script pentru butonul care vroiam sa il pun pe blog. Ma mai uit eu ce ma mai uit, dar degeaba.

Dupa aproximativ de ore in care am reusit sa imi fac nervi pentru ca nu imi iese nimic, am incercat cam tot ce am stiut eu (nu cred ca e prea mult ceea ce stiu).  Intr-un final mai aveam putin si am zis ca sterg blogul la cat a reusit sa ma dispere chestia cu Feedburner.

Poate stie cineva sa ma ajute.Sa imi dea niste sfaturi. Sa imi spuna, ba idiotule vezi ca acolo nu ai facut bine. Nu stii engleza ?

4 comments

  1. pff, am de ceva timp blogul, dar inca nu am reusit sa`mi dau seama care`i treaba cu rss`ul … ce e de fapt, si la ce ajuta. ti`as fi recunoscatoare daca ai putea sa ma lamuresti pe scurt🙂
    cat despre dilema ta, eu incarc poza pe imageshack si iau direct link`ul parca :-??

  2. @alina, am gasit un site care iti explica totul legat de feed. Eu unul din pacate nu prea ma pricep la explicat si sigur nu vei intelege nimic. Asadar ai link-ul aici.

Leave a Reply

