M-am saturat !!!


1. M-am săturat de 3 ori.
2. M-am săturat de tot şi de toate.
3. M-am săturat ca orice aş face să nu fie bine.
4. M-am săturat ca mereu să mă uit în trecut şi să îmi pară rău după el.
5. M-am săturat să nu am viitorul în faţă.
6. M-am săturat de tot ce mă înconjoară.
7. M-am săturat să nu mă simţ cineva în viaţă.
8. M-am săturat să fiu un nimeni.
9. M-am săturat să trăiesc degeaba pe planetă asta.
10. M-am săturat să fac umbră pământului degeaba.
11. M-am săturat să îmi omor neuronii la PC.
12. M-am săturat de lumea din ziua de azi.
13. M-am săturat de schimbarea prin care trece toată lumea.
14. M-am săturat de ceea ce ne înconjoară.
15. M-am săturat de hoţii de la putere.
16. M-am săturat de ţara asta în care totul este cu susul în jos.
17. M-am săturat să nu îmi găsesc scopul în viaţă.
18. M-am săturat să nu simţ că, cineva ţine cu adevărat la mine.
19. M-am săturat de propria persoană.
20. M-am săturat de aerul pe care îl respir.
21. M-am săturat de ceea ce mi se întâmplă.
22. M-am săturat de ceea ce nu mi se întâmplă.
23. M-am săturat de acele sunete care ar fi trebuit să fie muzică.
24. M-am săturat ca de fiecare data să rămân cu un gust amar în gură.
25. M-am săturat ca lumea să nu creadă că mă pot descurcă singur.
26. M-am săturat ca în fiecare dimineaţă să mă trezesc şi să mă gândesc, oare ce fac astăzi.
27. M-am săturat să mă gândesc cel puţin 1 data pe săptămâna la moarte.
28. M-am săturat să mă cert mereu cu ai mei.
29. M-am săturat de ea băutură.
30. M-am săturat  să nu am bani niciodată.
31. M-am săturat să nu am niciodată ţigări.
32. M-am săturat  de tot ce mă înconjoară.
33. M-am săturat ca mereu să mă înghesui în autobus.
34. M-am săturat ca mereu câte un boschetar să îmi ceară o ţigară pe stradă.
35. M-am săturat ca mereu când mă urc în troleul 5 să am grijă la buzunare.
36. M-am săturat de coloraţii care sunt din ce în ce mai mulţi.
37. M-am săturat să pierd o jumătate de zii/noapte pe tren.
38. M-am săturat de 2012 de care vorbeşte toată lumea.
39. M-am săturat să mă chinui cu netul în fiecare noapte.
40. M-am săturat de sistemul şcolar din ziua de azi.
41. M-am săturat de foamea de bani a tuturor.
42. M-am săturat de idioţii câte ne mint pe faţă la TV.
43. M-am săturat manelistii care nu plătesc taxe la stat.
44. M-am săturat de oamenii cu ceafă groasă şi cu X5 care nu ştiu să numere.
45. M-am săturat să aud mereu la TV de Michael Jackson.
46. M-am săturat ca mereu să fie cineva împotrivă mea.
47. M-am  săturat ca de fiecare data când vreau să fac ceva să nu îmi iasă.
48. M-am săturat de casă asta.
49. M-am săturat de superficial.
50. M-am săturat de mine.

12 comments

  1. @ Bogdan, banuiesc ca o muncesc mai mult pentru mine si pentru a schimba tot ce ma deranjeaza. Important este sa reusesc acest lucru, iar totul sa nu fie in zadar.

  2. M-am saturat sa imi zic ca “muncesc” pentru viitor si de fapt viitorul devine mereu trecut:))))
    E adevarat ca e cam ironica viata asta cu noi, dar ce sa-i facem…..eu uneori as putea spune ca o sfidez facand lucruri considerate de ceilalti “anormale” si “neadecvate” pentru o “o fata ca mine” :))) Curaj, probabil asta este o etapa proasta in viata ta si bineinteles ca urmeaza cea buna😛 O zi frumoasa!

  3. @Medicinista, bine ca reusesti sa o sfidezi si ca reusesti sa treci peste chestiile negative. Nu cred ca o sa fie o zii prea frumoasa ca ploua de azi dimineata. Dar speranta moare ultima.

  4. Pingback: Un Blog Ciudat

Leave a Reply

