Acel ceva din viaţa noastră.


Sunt persoane care ani de zile au căutat acel ceva din viaţa lor şi abea la bătrâneţe l-au găsit. Sunt altele care l-au găsit pe la 20 de ani. Depinde de fiecare persoană în parte. Acel ceva este diferit la fiecare chiar dacă la început nu îşi da seamă ce anume este, cu timpul informaţia devine clară şi concisă. Acel ceva este o completare a noastră fie, fizică, morală sau de alt gen care într-un final ne face să ne simţim împliniţi.

Câteodată nici nu ne dăm seamă că am descoperit acel ceva şi trecem mai departe că şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic, iar după o perioadă de timp în care stăm şi ne uităm în trecut, ne dăm seamă ce anume am descoperit şi cât de important a fost în acel moment pentru noi. Acel ceva poate fii un lucru nesemnificativ pentru alţii dar în schimb pentru noi să fie ceva miraculos, minunat, nemaiîntâlnit.

Eu personal nu ştiu dacă am găsit acel ceva până acum. Poate l-am găsit, am trecut peste el, iar în viitor când voi privi în trecut poate că îmi voi da seamă ce s-a întâmplat şi ce anume a fost acel ceva din viaţă mea. Până atunci timpul o să treacă, noi o să îmbătrânim, totul se va schimbă şi cine ştie, poate lumea va avea o cu totul altă gândire faţă de cea care o avem noi acum.

Acel ceva se poate ascunde în lucrurile de lângă noi, în cele cărora s-ar putea să nu le dăm nici o şansa sau nici măcar o atenţie. În persoanele apropiate noua, sau celor mai depărtate. În tot ce ne înconjoară şi s-ar putea să ne afecte într-un anumit mod pozitiv sau negativ, dar care mai târziu acel negativ să se transforme în pozitiv. Orice este posibil.

7 comments

  1. Nu cred neaparat ca “acel ceva” apare o singura data in viata… e posibil ca pentru unii sa nu apara nici odata, iar pentru altii e posibil sa apara de mai multe ori… insa oricum un articol excelent.🙂

  2. Da, este posibil ca la unele persoana sa apara de mai multe ori, iar la altele chiar niciodata.

    Multumesc Bogdane si sper sa mai am inspiratie sa mai scriu articole de genul.

  3. foarte interesant articolul, intradevar exista acel ceva care ne da vointa de a trai si a suporta mizeriile ce ni le arunca viata. Nici eu nu cred ca am gasit acel ceva inca, spun asta pentru ca mereu am senzatia ca astept ceva.

  4. Stau si ma gandesc de cateva minute la ceea ce am citit si constat ca eu am deja un “acel ceva” care mi-a influentat viata in totalitate: mama. Persoana ei, gandirea, talentele ei, chiar si defectele s-au impregnat asupra vietii mele. Poate va mai fi un “acel ceva”, de fapt cu siguranta va fi si va improspata viata mea din multe puncte de vedere, ii va da sens si entuziasm, voi simti ca nu traiesc in zadar si ca sunt o persoana completa.
    felicitari pentru articol si succes in continuare!

  5. @adriank : Nu o sa astepti in zadar, o sa observi ca, ceva bun o sa se intample. Ceva ce o sa iti deschida orizonturile.

    @cammely : Cum l-ai pierdut o data asa o sa il mai regasesti de nenumarate ori. Nimic nu este iremediabil.

    @medicinista : La tine in momentul de fata acel ceva este mama ta, dar vor mai urma si cum ai spus si tu vei simti ca nu traiesti in zadar si ca esti o persoana completa. Multumesc de felicitari.

Leave a Reply

