Acasa de la mare


Am reusit sa ajungem si noi azi dimineata in brasov la ora 7. Normal trebuia sa ajungem la ora 06:05, dar cum trenurile din romania merg cu 2 magari in spate si 2 in fata, era imposibil sa ajungem dupa cum scria pe bilet.

De dus, ne-am dus cu trenul, de intors ne-am intors la fel. Sincer mi-a placut in vama mi s-a parut ok, desi multi de acolo mi-au spus ca nu mai e ce a fost odata.

Ce sa mai,  au fost cateva zile pe cinste, pacat ca nu au reusit sa vina si cativa prieteni, dar la anul vom merge cu totii si va fi la fel. Pozele nu sunt la mine, sunt la altcineva, dar cand voi face rost de ele promit ca le voi posta in Poze din Brasov si nu numai.

2 comments

Leave a Reply

